• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Scipio

Patek
2-Faktor
PAM00026 är ju en riktig pärla. Lever den i the darkside of the fanclub eller har jag helt enkelt bara missat den?
Precis så rå som en Panerai ska vara, om den inte är elegant som en Radiomir.
10690977_s210_v1560562134646.jpg
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Destro är ju inte tokpoppis till att börja med... :) Det är dessutom en gammal modell....
Jag vet. De nya modellerna som blandat det dressiga med inhouseverk inspirerar mig inte. PAM00026 är en riktigt rå Panerai och destro är alltid rätt för oss vänterhänta och för alla vänsterhäntswannabees. :) Jag är både djupt allvarlig och lite retsam. ;) Inhouseverk har aldrig varit en del av Panerais DNA så jag förstår inte riktigt varför det är så hypat av puritaner.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag vet. De nya modellerna som blandat det dressiga med inhouseverk inspirerar mig inte. PAM00026 är en riktigt rå Panerai och destro är alltid rätt för oss vänterhänta och för alla vänsterhäntswannabees. :) Jag är både djupt allvarlig och lite retsam. ;) Inhouseverk har aldrig varit en del av Panerais DNA så jag förstår inte riktigt varför det är så hypat av puritaner.
För att puritanerna inte är puritaner?
 

Puryeah

Panerai
Assot i svart är grått, ja. Jag har haft ett.det är awesome.
5FA1F321-2B17-4936-A44E-0E190B4EBF4C.jpeg


Edit: Jag började bli lite tveksam över mitt påstående och funderade på det numera fanns ett svart asso på riktigt, som jag missat. Men, givetvis så är Panerais hemsida helt sjuk i huvudet just nu och visar massa klockmodeller när man väljer Find all straps. :D


Hann du köpa det där gråa(?) bandet från Mays under tiden du hade 424an? Lite sugen på ett sådant när hösten nalkas.


Edit: detta tänker jag på, visst har du väl ett sånt?

 

kmg

Patek
2-Faktor
SAY WHAT?!?!?!

Okej, diversity är bra. Fortsätt så. :)

När jag tänker efter så har jag målat och korv på mina två Bettarinis, ingen med sandwich. Jag verkar hålla med.

Edit: Korv och Cookie, tror jag. Hjälp, någon? Vad har jag? :D
Ni med era hittepåuttryck. Bettarini, cookie.. :)
 

Delen24

Omega
2-Faktor
Idag var det min dag att besöka Panerai boutique i Florens. Första gången inne i en boutique och kan bara säga som tidigare talare att servicen var väldigt bra och bemötandet var trevligt. Timmen som spenderades där inne bara flög förbi :)

Här kommer några bilder:
E1166163-EDE1-43CA-89F2-5C031CEAC9B8.jpeg

F1009341-F490-4AED-AD97-0D27E8143270.jpeg

A200DB71-9818-465F-B042-B93CE0C2869C.jpeg
 
Topp