• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

oddface

Panerai
2-Faktor

Eqn

Panerai
Får man hänga med på skype?
3B1ED454-C9AA-4719-BEA5-1332F9B42B35.png
 

Greven78

Cartier
Jag kommer imorgon kväll. Om du som knep PAM 1024 på Luxury watches framför näsan på mig kommer så kommer jag ge dig en blånäsa :)
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag skulle säga att servicebehovet avgör om det är en bra affär eller inte. 44+service njae. Men det är ju någon form av handlare så det ska ju ha in lite pengar. Det ska ge dig lite extra trygghet vid köpet också så be att få ett utlåtande kring servicebehovet.

Vad tycker gänget om denna, inte tillräckligt duktig för att kunna bedöma casets skick. Kändes ok i pris va?
https://www.blocket.se/vi/87790582.htm
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Gick precis in på Urverket och såg att de hade en 590 till salu. Den flög ju upp på listan över intressanta Pannor kan jag meddela... Den verkar ju sjukt läcker.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag hade en oerhört konstig dröm inatt.

Som någon typ av svar på en ny range från Panerai, med varianter på 790 och 791 nedan, som släpptes(!) på SIHH 2020 ...

Panerai-Art-Deco-Radiomir-Gear-Patrol-Lead-Full.jpg

... så släppte Rolex i stor irritation den här pjäsen på Basel 2020:
upload_2019-10-17_9-25-21.png

... vilket gav förvirrade Rolexkunder, upprörda Paneraikunder och asförbannad marknadsavdelning hos Panerai/Richemont (men möjligen lätt bakbundna).

Den enda glada parten i sammanhanget var en känd klockhistoriker som snabbt plockade fram popcornen...

Jag mår nog inte så bra. Ska vila lite till.
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag hade en oerhört konstig dröm inatt.

Som någon typ av svar på en ny range från Panerai, med varianter på 790 och 791 nedan, som släpptes(!) på SIHH 2020 ...

Panerai-Art-Deco-Radiomir-Gear-Patrol-Lead-Full.jpg

... så släppte Rolex i stor irritation den här pjäsen på Basel 2020:
upload_2019-10-17_9-25-21.png

... vilket gav förvirrade Rolexkunder, upprörda Paneraikunder och asförbannad marknadsavdelning hos Panerai/Richemont (men möjligen lätt bakbundna).

Den enda glada parten i sammanhanget var en känd klockhistoriker som snabbt plockade fram popcornen...

Jag mår nog inte så bra. Ska vila lite till.


Feber much?
 

sinner

Panerai
Jag hade en oerhört konstig dröm inatt.

Som någon typ av svar på en ny range från Panerai, med varianter på 790 och 791 nedan, som släpptes(!) på SIHH 2020 ...

Panerai-Art-Deco-Radiomir-Gear-Patrol-Lead-Full.jpg

... så släppte Rolex i stor irritation den här pjäsen på Basel 2020:
upload_2019-10-17_9-25-21.png

... vilket gav förvirrade Rolexkunder, upprörda Paneraikunder och asförbannad marknadsavdelning hos Panerai/Richemont (men möjligen lätt bakbundna).

Den enda glada parten i sammanhanget var en känd klockhistoriker som snabbt plockade fram popcornen...

Jag mår nog inte så bra. Ska vila lite till.

Jag tror att du behöver träffa @Rey omgående.
 
Topp