• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

  • Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

    Röster: 44 25.9%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

    Röster: 50 29.4%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

    Röster: 23 13.5%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

    Röster: 53 31.2%

  • Totala väljare
    170

Biffbert

Cartier
Gärna en passaround på denhär dåren :D
image.jpg
 

jaguar

Omega
Äh, jag vet inte. Skyhöga besökssiffror men bara puckade mail. Klockorna är ju obekanta för de mesta så de som går rakt på prutförsök vet jag inte vad de pysslar med. Det verkar vara något tvångsbetende hos vissa. Jag brukar ju alltid få klockorna sålda men här har jag en sprillans ny, supersnygg chrono utan en enda seriös spekulant. Vad säger du som haft den på armen? Det är en maffig pjäs. Ny i låda och papper! För 3500kr. Ofattbart.
Men sug på karamellen. Du vet ju vad det är. Jag står för priset du fick. Om du aldrig berättar för någon ;D

Instämmer tillfullo, det är en väldigt tung och gedigen klocka som för tankarna mot de långt mer dyra tillverkarna. Då jag personligen och genom många andra befattat mig med klockor från Heuer, Omega, IWC, Breitling m.m. kan jag inte annat än förundras över att denna klocka har ett pris som ovan nämnt. Den är väldigt speciell och är väldigt tight sammanbyggd överlag, de dolda kronografknapparna är bara för att nämna något en rätt egen detalj.
Ta lite fler bilder på den och se om det ger skjuts i intresset.
Jag ska verkligen fundera på den, den är väldigt schysst som sagt det stod mellan denna och den dykare jag la upp bilder på i tidigare inlägg.

Btw, folk som inte förstår hur "klockvärlden" fungerar tror att man får väldigt mkt bättre saker bara det är dyrt. Lägg ett pris på det dubbla så kanske någon tror att de istället gör ett klipp.
 

Trajja

Breitling
Hörde att brorsan fanns Eric, väntar på daddy "the big Wolf" skall dyka upp men först skall en Sea Dragon landas:happyhappy:
 
Topp