Jaha såpass! Då var det nog bara en synvilla när den låg mellan dom andra två. Såg ut att vara typ 34mm på den bildenDen är 39mm, så alldeles lagom enligt min smak! Det bästa är att den är så tunn, under 10mm hög.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha såpass! Då var det nog bara en synvilla när den låg mellan dom andra två. Såg ut att vara typ 34mm på den bildenDen är 39mm, så alldeles lagom enligt min smak! Det bästa är att den är så tunn, under 10mm hög.
Förstår, är bara en synvilla då den låg lägre, längre ifrån kameranJaha såpass! Då var det nog bara en synvilla när den låg mellan dom andra två. Såg ut att vara typ 34mm på den bilden
Snygga! Har säkert frågats 1000 gånger här på KS men hur gör du med tull,moms från Japan?Idag hämtade jag ut paket igen. Andra gången från Japan.
Modellerna heter GW-B5600DC-1JF och GAW-100CT-1AJF
Snygga! Har säkert frågats 1000 gånger här på KS men hur gör du med tull,moms från Japan?
Finns intresse kan jag köra en öppning på min nya 126719BLNR
Faktiskt den enda Rolex jag skulle kunna tänka mig att köpa!Varsågoda Bilderna ger inte klockan och urtavlan den fantastiska känslan av vikt och glans som den har på handleden. otroligt nöjd!
Trevligt besök hos ADn här om dagen, ibland får man unna sig
Trevligt besök hos ADn här om dagen, ibland får man unna sig
Skulle laddat upp både direkt men det strulade och haft annan mobil under dagen så inte hunnitMen visa då! Det har ju snart gått ett dygn!!
Ingen dålig paket öppningTrevligt besök hos ADn här om dagen, ibland får man unna sig
Arbetar man hårt får man leva hårtIngen dålig paket öppning
Måste jobbat rejältArbetar man hårt får man leva hårt
Likadant åt andra hållet, lever man hårt måste man jobba hårtMåste jobbat rejält
Likadant åt andra hållet, lever man hårt måste man jobba hårt
Ge mig numret till denna AD dirr! Nej men stort grattis! Sjuka pjäser att få köpa ut samtidigt