Jodisalt
Silver
Den här fick jag oinslagen av brorsan som julklapp.
Tanken som räknas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här fick jag oinslagen av brorsan som julklapp.
Gamla väckarklockor? Eller armbandsur?Nu ska uren öppnas.
Ja helt klartTanken som räknas
Arbandsur och mobiler.Gamla väckarklockor? Eller armbandsur?
Riktigt snygg! Bra köp!Nu börjar det vara ett tag sen jag fick göra en paketöppning, så det känns extra kul att få ge mig själv en (enligt mig) sjukt härlig pjäs i julklapp
Den perfekta julklockan, eller?
Man blir iaf sjukt glad av att titta på den så då bör den ju funka alla årstider tänker jag
Riktigt trevlig klocka! Underbart att den dök upp på julafton med!Det är bara ett par veckor sedan jag försäkrade att årets sista klocka var inköpt. Nix, blev inte så. Ännu en till hann med. En klocka jag funderat på länge.
Och tidigare i veckan så pekade Postnords spårning på att klockan skulle hinna komma precis innan julafton. Jag var dock beredd på att det skulle bli fördröjt i julruschen. Och mycket riktigt: i förrgår ändrades leveranstiden från 1 till 5 dagar. Och igår stod det 4 dagar, vilket betyder tidigast på måndag.
Men tro att jag blev förvånad när jag idag fick avisering att paketet finns att hämta på min Coopbutik!
Ibland "levererar" Postnord minsann!
Vilken julklapp!
Härliga färger! Man får ju flashbacks från sin barndoms jular...
En riktigt God Jul tillönskas alla på Klocksnack!
Riktigt trevlig klocka! Underbart att den dök upp på julafton med!
Väl förunnat!Tack! Precis, det blev en julklapp att den ändå kom på julafton när jag var inställd på att det skulle bli måndagen 3 dagar senare!
Modellen heter AQ4000-51L. En riktig liten "doldis" i The Citizen linjen Jag har haft syskonet AB9000-61E som delar formgivningen av länk och boett, men med batteridrivet kvartsverk. Vill minnas att dom bärs väldigt bekvämt... Grattis!Min första ”The Citizen”. Ingen aning om vilken modell. Gillar färgen och tyngden. En soldriven Grand Seiko känns det som. Fanns i en bortglömd monter hos Citizen i Miami. Fick ner till 65% rabatt… Vad tycker ni?
Tack! Doldis - borde man titta på annat? Urverket verkar vara det som sitter i de flesta andra? Spännande att höra från dig som kan detta…Modellen heter AQ4000-51L. En riktig liten "doldis" i The Citizen linjen Jag har haft syskonet AB9000-61E som delar formgivningen av länk och boett, men med batteridrivet kvartsverk. Vill minnas att dom bärs väldigt bekvämt... Grattis!
Jo, urverket är det fina A060 som sitter i andra modeller Doldis för att den saknar både "Chronomaster" eller örnmärke på tavlan. Lurar de flesta att tro att det är en simplare modell... Jag vet att @kuma-kun har den med svart tavlaT
Tack! Doldis - borde man titta på annat? Urverket verkar vara det som sitter i de flesta andra? Spännande att höra från dig som kan detta…
Aha. Yes, noterade örnen på baksidan. Tittade på de aktuella modellerna i kollektionen men gillade inte dem lika mycket. Denna känns väldigt mycket som en GS tycker jag. In a good way.Jo, urverket är det fina A060 som sitter i andra modeller Doldis för att den saknar både "Chronomaster" eller örnmärke på tavlan. Lurar de flesta att tro att det är en simplare modell... Jag vet att @kuma-kun har den med svart tavla
hade dom fler The Citizen i Miami?Aha. Yes, noterade örnen på baksidan. Tittade på de aktuella modellerna i kollektionen men gillade inte dem lika mycket. Denna känns väldigt mycket som en GS tycker jag. In a good way.
Jo, urverket är det fina A060 som sitter i andra modeller Doldis för att den saknar både "Chronomaster" eller örnmärke på tavlan. Lurar de flesta att tro att det är en simplare modell... Jag vet att @kuma-kun har den med svart tavla
Den var riktigt schysst! Vart har du hittat på den? Verkar inte vara lätt att få tag på just denPaket hämtades igår, inget märkvärdigt men alltid kul med något nytt!
Köpte den på www.itradecenter.storeDen var riktigt schysst! Vart har du hittat på den? Verkar inte vara lätt att få tag på just den
Ok, tackKöpte den på www.itradecenter.store
Kändes lite fishy ska jag medge men de hade bra recensioner på trustpilot så jag körde