• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Hutti

Cartier
Men jag är en riktig "finsko" nörd, hur länge håller ett par buttero? De kostar ju en slant, sedan är dem ju av läder så det är väl inte något vidare problem, men sulan? Kan man omsula en sneaker?
 

injection

Omega
Några sneakers ni kan rekommendera nu till vår, sportiga men ändå eleganta, inget flashigt. Har rätt så bred fot dock ...:D
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor

Strindberg

Patek
2-Faktor
Gam-rapport: finns ett par såna här UB ST kvar i 46 2/3. ST är -enligt mig - mer TTS än vanliga UB, aå man ska nog dra typ 45 1/5 i alla fall, om det ska passa.
IMG_6340.JPG
 

Oew

Rolex
Men jag är en riktig "finsko" nörd, hur länge håller ett par buttero? De kostar ju en slant, sedan är dem ju av läder så det är väl inte något vidare problem, men sulan? Kan man omsula en sneaker?
Bra sneakers håller länge om man sköter dem bra, har flera par (ej buttero) som jag haft i snart 5 år som fortfarande är fräscha. Sköt dem precis som du gör med dina vanliga finskor så går det nog bra.
 

almeyero

Panerai
Bra sneakers håller länge om man sköter dem bra, har flera par (ej buttero) som jag haft i snart 5 år som fortfarande är fräscha. Sköt dem precis som du gör med dina vanliga finskor så går det nog bra.

Ha även flera par att variera emellan så blir de aldrig slitna. En regel är ju att aldrig ha samma skor 2 dagar i rad så de får vila.
 
Snarare 3.0

Men om det nu är 1.0 så får du gärna länka varifrån du köpte :)
Visste inte ens att det fanns olika versioner av denna sko.

Köpte från Sportamore, de hade erbjudande om 500 kr rabatt igår.

https://www.sportamore.se/produkt/122904-adidas-ultra-boost-m-svart

Du råkar inte veta hur dessa är i storlek? Jag har läst många storlekstabeller, men blir inte klok på dessa. Mäter jag min fot är den 25 cm. Vissa skriver att dessa är små i storlekarna, andra skriver stora i storlek.
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Visste inte ens att det fanns olika versioner av denna sko.

Köpte från Sportamore, de hade erbjudande om 500 kr rabatt igår.

https://www.sportamore.se/produkt/122904-adidas-ultra-boost-m-svart

Du råkar inte veta hur dessa är i storlek? Jag har läst många storlekstabeller, men blir inte klok på dessa. Mäter jag min fot är den 25 cm. Vissa skriver att dessa är små i storlekarna, andra skriver stora i storlek.
Yes 3.0

Tycker dom är lite små men beror ju på vad man jämför med :)
 

Oli

Omega
2-Faktor
Tja. Fick ett par adidas Nmd_r1 av frun i förtidig födelsedagspresent. Tyvärr är dem en halv storlek för små för mig. Tänkte jag kollar här om det någon som är sugen innan dom skickas tillbaka då dem verkar slutsålda på de flesta ställen. Storlek US10. 1399kr, PM vid intresse.
 

Bilagor

  • IMG_4211.JPG
    IMG_4211.JPG
    105.9 KB · Visningar: 106
Topp