• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

seikosha

Rolex
2-Faktor
Dagens! 👍
20240513_114945.jpg
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Vad tycker ni om de blockiga indexen?
Gillar själva idén men vet inte om de passar på modellen som i mina ögon är rätt dressig?
Det händer ju rätt så mycket på tavlan med små siffror och bokstäver - de är liiite för mycket?
47618469uy.jpeg
47618470wq.jpeg


Tycker bättre på Vertex dykare där man vill ha bästa läsbarhet.

3-angle-2-detail.png
 

errare

Cartier
2-Faktor
Också funderat på att skaffa ett vitt gummi på 556an inför sommaren men inte riktigt landat i vilket, om någon har några passande tips så hojta till bara 🙂
Barton Elite Silicone strap har jag varit sugen på i svart sen tidigare, verkar som att det finns en vit version också.

Edit: hittade på hemsidan
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
De här vita banden passar uppenbarligen perfekt till Sinn, vilket typ av band är detta? tycker det är det snyggaste jag sett i tråden
Ja visst är det bra 👍 HirschTiger heter det. Vattentåligt med gummi på insidan och läder utåt. Oerhört skönt på sommaren.Tål 300 m så mer än klockan 😅

 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Ja visst är det bra 👍 HirschTiger heter det. Vattentåligt med gummi på insidan och läder utåt. Oerhört skönt på sommaren.Tål 300 m så mer än klockan 😅

Vid dyk på mer än 301 meters djup så imploderar det och blir 10 ggr mindre vilket kan ge stor smärta i handleden.
 
Topp