Grattis då får man säga! Roligt! Spännande att se hur den ter sig irl.Fick bekräftelse från P&C idag.
Ska bli kul att se den i verkligheten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis då får man säga! Roligt! Spännande att se hur den ter sig irl.Fick bekräftelse från P&C idag.
Ska bli kul att se den i verkligheten
Tycker att det ger den ytterligare karaktärBra val!
Neee men om jag inte fixar att va OWG så kanske man landar en sån igenIngen som är sugen på 356:an på köp o sälj? 13k ligger den på nu.
https://klocksnack.se/threads/sinn-356-uttagen-juni-2017-helgprsbump-13000kr.76728/
Har ju redan fyndat enIngen som är sugen på 356:an på köp o sälj? 13k ligger den på nu.
https://klocksnack.se/threads/sinn-356-uttagen-juni-2017-helgprsbump-13000kr.76728/
Det skiljer några månader mellan den du köpte och den på ks. Jag tror jag prickade andrahandsvärdet rätt bra ändå. Den på ks kommer nog inte gå för 13.Har ju redan fyndat en
Hyggligt pris på den!
Håller med dig till fullo! Jag är nöjd med prisetDet skiljer några månader mellan den du köpte och den på ks. Jag tror jag prickade andrahandsvärdet rätt bra ändå. Den på ks kommer nog inte gå för 13.
Vad hände med det stora köpet?? Vad är du OWG med? Jag har helt missat detInsåg just att jag är Sinn-lös nu!
Snart skiter jag i att va OWG. Man är inte gjord för sån avhållsamhet!
Det ligger på vänt just nu. Tänkte va OWG med en Hulk. Men i väntan på att få hem rätt exemplar, så är man OWG med en Tag Heuer Aquaracer. Tag:en kommer få lämna även den inom kort.Vad hände med det stora köpet?? Vad är du OWG med? Jag har helt missat det
Det lät ju lite blekt att gå från härliga Sinns till en Aquaracer Hoppas att du hittar en fin Hulk snart då!Det ligger på vänt just nu. Tänkte va OWG med en Hulk. Men i väntan på att få hem rätt exemplar, så är man OWG med en Tag Heuer Aquaracer. Tag:en kommer få lämna även den inom kort.
Fast du måste ju ha en Sinn också, någon måtta får det ju varaDet lät ju lite blekt att gå från härliga Sinns till en Aquaracer Hoppas att du hittar en fin Hulk snart då!
Alla borde ha minst en Sinn i samlingen!(Säger jag som sitter helt utan klocka för stunden.)Fast du måste ju ha en Sinn också, någon måtta får det ju vara
Sinn Hulk?Det ligger på vänt just nu. Tänkte va OWG med en Hulk. Men i väntan på att få hem rätt exemplar, så är man OWG med en Tag Heuer Aquaracer. Tag:en kommer få lämna även den inom kort.
Diapal är ju rätt coolt och Sinns eget patent. Jag var helt insnöad på 757 Diapal tidigare men hoppade över det pga gråa som inte riktigt tilltalade mig.Jag lurar på en Sinn igen efter att ha sålt min 103:a.
Är det värt att lägga pengar på en DIAPAL? Jag tittar på en 103 DIAPAL då jag gillar den grå tavlan på dessa, men priset är ju rätt saftigt!
Diapal är ju rätt coolt och Sinns eget patent. Jag var helt insnöad på 757 Diapal tidigare men hoppade över det pga gråa som inte riktigt tilltalade mig.
Men det är ju skitfräna klockor och 103:an är ju alltid rätt!
Är det titan också på den du kikar på?
Det är ju ballare med lite tyngdNja, jag vill ha fine link och den finns ju inte i titan
Hehe jo men hade den innan man snöa in på sinnDet lät ju lite blekt att gå från härliga Sinns till en Aquaracer Hoppas att du hittar en fin Hulk snart då!
Jag är rädd för att 757 blir för stor för mina kvinnliga handleder, hehe. Dessutom gillar jag 103:an sjukt mycket. Det du säger om tyngden spelar ju roll också, har haft en Seamaster 300M både i stål och titan och stålklockan kändes "mer" klocka...Det är ju ballare med lite tyngd
Testade Ezm 9 på miniabasel och det var ingen speciell upplevelse pga frånvaro av tyngd.
Har du kollat 757:an? Den är lite dyrare än 103:an iofs.
Skulle ha tagit med det röda gummit.Äää Wtf, lägger upp dagens U1 foto i sommar solen...
Även bra val av fritidsbyxor! De där är prisvärda.Äää Wtf, lägger upp dagens U1 foto i sommar solen...
Varför uppehåller du dig på damavdelningen? En annan flyr så fort tjejen ens nämner det.Skulle ha tagit med det röda gummit.
Får hålla till godo med länken.