• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tråd tillägnad Rolex explorer II (16570)

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Hakar på! Polaren tillbaks på handleden efter någon veckas frånvaro

1000010236.jpg
Men fan den bilden fick det att rycka igen… för min då typ trettonde..
 

RobinBanks

Panerai
2-Faktor
Grått alla dagar i veckan. Ser ut att vara bra kvalitet på banden?
Jodå, de känns gedigna. Första gången jag testar något i detta material. Aldrig kört ex MN eller så..
Banden var egentligen inte tänkta till Polaren. Tyvärr är Polaren inget strap monster i mitt tycke, och gör sig inte tillräckligt bra på något annat än originallänk alternativt jubilee. Svär jag i kyrkan nu? 🫣
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Jodå, de känns gedigna. Första gången jag testar något i detta material. Aldrig kört ex MN eller så..
Banden var egentligen inte tänkta till Polaren. Tyvärr är Polaren inget strap monster i mitt tycke, och gör sig inte tillräckligt bra på något annat än originallänk alternativt jubilee. Svär jag i kyrkan nu? 🫣
Upplever Polaren som grym på band.
Kör mkt B&J på min. Lite arkiv
DO01018454.jpeg
DO01018463.jpeg
 

marconimotet

Vacheron
2-Faktor
Jodå, de känns gedigna. Första gången jag testar något i detta material. Aldrig kört ex MN eller så..
Banden var egentligen inte tänkta till Polaren. Tyvärr är Polaren inget strap monster i mitt tycke, och gör sig inte tillräckligt bra på något annat än originallänk alternativt jubilee. Svär jag i kyrkan nu? 🫣
Jag håller inte med dig, tycker att polaren gör sig bra på många olika band. Den svarta är däremot svårare.
 
Topp