• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Epitet syltan...

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Hur länge ska vi vara laxen, syltan, köttbullen och alla andra epitet? Trodde det hörde julen till... Vilken jag lämnade redan på annandagen. Vi får hjälpa @admin lite. Vilka epitet vill du se framöver?
Filmanknytning kunde vara kul. Alla omega fanboys skulle döda för Craig... Men Vem vill vara whoopi Goldberg?
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Hear hear! Jag är inte ens särskilt förtjust i sylta men har fått vara en sådan ända sen i julas :(
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Är det bara jag som inte fattat "rangordning" med dessa jul epitet?
Är prinskorvar över eller under sylten. Vart är laxen osv?

Men som sagt. Dags att byta!
Föreslår att vi återgår till väsen i den nordiska mytologin?
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Satt precis och tänkte på det här. Jag tycker rangordningen ska vara till något bra än bara blajj. Helt omöjligt att veta vad rangordningen är till för när det inte finns en lista eller liknande:(
 

JesperO

Rolex
superviktiga grejer det här - skojas inte bort....
jag som förlikat mig med syltan, vet inte hur jag skulle hantera ett ev byte...
kan man bli adlad syltan @Denke ?
tycker tom att jag ser ut som en sylta på bilden....
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Om det är maffiafilmer som gäller måste jag bli Tony Montana. Jag har nämligen samma förnamn och har således fått heta Montana många gånger...
Dock tycker jag som ovan nämnda att corleone är lite coolare.
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Översta nivån borde vara Keyser Söze. Han skulle äta Tony Montana till frukost :cool:

Men för att vara lite allvarligare. Om det ska finnas nivåer borde de säga något och syltan, sillen, laxen eller vad det nu är suger verkligen.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Om tanken är att "titeln" ska avspegla någon typ av kunskap så finns det ju många alternativ: Novisen, Experten etc.

Om det däremot bara är till för att visa hur många inlägg man gjort kan det ju tas bort helt.

Man kan också få behålla exempelvis julbordstiteln Syltan for ever. Det finns så många möjligheter! ;)
 
Topp