• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ett konstigt sug efter Breitling?!

Bumpelibumpar tråden så här på en måndag, suget gick inte över så en New Pluton i nära nog nyskick är på ingång... vi hoppas på bättre tur denna gång + 12 månaders garanti :)
Ingen annan som köpt kul semevintage Bratte?
 

RBJSWE

Cartier
Lustig rubrik på tråden, precis så kan man beskriva mitt Breitling-intresse. Dom är alldeles för stora för mina handleder och vissa är inte ens snygga, men återkommer ständigt till att fundera om det inte är läge trots allt. Konstigt! Just nu är jag inne på om en riktig beater-kvartsare trots allt borde funka. :D
 

larsbeg

Panerai
Är Breitling en smygklocka, en sån där man betraktar på avstånd med ett litet naää:eek: och så en dag har den smugit sig hela vägen fram till din handled?:) Hade inget sug, what so ever, men så provade jag en Colt Skyracer och plötsligt står den väldigt högt upp önskelistan:wideyed:.
 
Är Breitling en smygklocka, en sån där man betraktar på avstånd med ett litet naää:eek: och så en dag har den smugit sig hela vägen fram till din handled?:) Hade inget sug, what so ever, men så provade jag en Colt Skyracer och plötsligt står den väldigt högt upp önskelistan:wideyed:.
Precis så ..... bara att sluta smyga och ge sig ut på jakt :)
 
Topp