• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fruns, sambons eller flickvännens klocka

Malmoo

Omega
Tre inlägg på en kväll, det märks att man är ensam hemma.

Här i familjen så har vi ett delat klockintresse som möjliggör att inköp av sådana ting ofta inte är något som behöver diskuteras.

Jag får känslan att det inte är så många damer här inne, men hoppas att jag har fel. Tänkte om den kvinnliga delen av forumets medlemmar kunde lägga upp lite dam ur. Det hade ju varit en bra inspirationskälla för oss som vill köpa klockor till respektive.

Tänker att grabbarna oxå kan roffa åt sig sina respektives klockor och skjuta av ett par skott med kameran om det är så att det bara är ena sidan av familjen som hänger här på KS.

I all ensamhet så tog jag tog jag foto på två av sambons, och en av dotterns klockor.

Trevlig helg!
image.jpg
image.jpg
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Kommer inte åt att ta en bild just nu, bara jag som är vaken... Men sambon sportar just nu en no name-sak hon köpte för 30 dollar på Target i Florida på semestern när bandet på hennes Police gav upp. Det konstiga i sammanhanget: den ser faktiskt helt okej ut...
 
Topp