• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fulaste klockan ni vet?

ace

Cartier
Den här dök upp på blocket vilket resulterade i en spya denna vackra oktobermorgon.. Jag tror aldrig att jag sett något så fult någonsin, och då pratar vi inte bara klockor utan allt möjligt! Måtten lyder 52x30 mm(!?!?) och BARA 1000 m WR. Herregud..

Bilderna är stulna rakt av från google från någon som varit dum nog att köpa den.
InvictaHydromax02.jpg
InvictaHydromax03.jpg
InvictaHydromax06.jpg
InvictaHydromax11.jpg

hahaha,, men häftig ändå
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Den här dök upp på blocket vilket resulterade i en spya denna vackra oktobermorgon.. Jag tror aldrig att jag sett något så fult någonsin, och då pratar vi inte bara klockor utan allt möjligt! Måtten lyder 52x30 mm(!?!?) och BARA 1000 m WR. Herregud..

Bilderna är stulna rakt av från google från någon som varit dum nog att köpa den.
InvictaHydromax02.jpg
InvictaHydromax03.jpg
InvictaHydromax06.jpg
InvictaHydromax11.jpg
Vinnaren av årets klockbränna?
 

ANkk

Cartier
Den här dök upp på blocket vilket resulterade i en spya denna vackra oktobermorgon.. Jag tror aldrig att jag sett något så fult någonsin, och då pratar vi inte bara klockor utan allt möjligt! Måtten lyder 52x30 mm(!?!?) och BARA 1000 m WR. Herregud..

Bilderna är stulna rakt av från google från någon som varit dum nog att köpa den.
InvictaHydromax02.jpg
InvictaHydromax03.jpg
InvictaHydromax06.jpg
InvictaHydromax11.jpg

Som en snubbe på WUS skriver, friends dont let friends buy Invicta
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Here we go again...

Cartier har lyckats göra om en halv-hyfsat damklocka i nytt utförande som inte är speciellt snygg, denna gång som en skeletterad version i antalet 67. Säkert mycket dyr. Cartier Crash Skeleton...

cartiercrash.png


Orginalet:

cartier-crashsm-z1.jpg
 
Whaaaat ROO är ju svinfeta som sportklockor

Det är de kanske, inte för att jag skulle vilja ha typ 200kkr och uppåt på armen när jag sportar, men just dessa med de där monster-knapparna är så sjukt fula.

Den "vanliga" RO kronografen är sjukt fin, kan till och med sträcka mig till att ROOn med "normalare" knappar ser ok ut (den guldiga under). Men inte de andra, de är såååååå fula.
26300ST.OO.1110ST.05-audemars-piguet-royal-oak-chronograph-steel.jpg
audemars-piguet-royal-oak-25940OK.OO.D002CA.01_MED.jpg
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Det är de kanske, inte för att jag skulle vilja ha typ 200kkr och uppåt på armen när jag sportar, men just dessa med de där monster-knapparna är så sjukt fula.

Den "vanliga" RO kronografen är sjukt fin, kan till och med sträcka mig till att ROOn med "normalare" knappar ser ok ut (den guldiga under). Men inte de andra, de är såååååå fula.
26300ST.OO.1110ST.05-audemars-piguet-royal-oak-chronograph-steel.jpg
audemars-piguet-royal-oak-25940OK.OO.D002CA.01_MED.jpg
Den ROOn du länkade var mycket snyggare.. Men den vanliga kronografen bättre än båda :)
 
Topp