• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

G-Shock: ja eller nej?

Bruset

Panerai
GW-M5610-1ER
Uthämtad idag. Yes sir!
image.jpeg

Underbart skön och lagom tuff.
 
Det är jag tyvärr inte rätt person att svara på. Men det skulle jag inte tro. Finns säkert ngn som kan svara på den frågan.

Det funkar.. exempelvis rangeman har i JDM-modellen kolfiber i strapen medan ER är vanligt Resin.
http://www.g-central.com/casio-g-shock-gw-9400-rangeman-all-models/

Poängen med radiofunktionen är att man skall kunna uppdatera tiden vart man än befinner sig, bara att knappa in rätt land och stad!

Edit: Ähh. Citerade fel inlägg. Men iaf: @Micke_A
 
Senast ändrad:

månljus

Panerai
Fan, jag har varit sugen på G-shock ett tag men är inte riktigt övertygad. Var och testade dom här två lite snabbt. Gillar den första modellen helt klar bäst men är inte så förtjust i bandet. Det är så långt också.
image.jpeg
image.jpeg
 

Sorubim

Audemars
Fan, jag har varit sugen på G-shock ett tag men är inte riktigt övertygad. Var och testade dom här två lite snabbt. Gillar den första modellen helt klar bäst men är inte så förtjust i bandet. Det är så långt också.
image.jpeg
image.jpeg
Det finns länk att köpa till den övre (och till den undre också gissar jag, ser ut att vara samma case som AWG-M100).
 

månljus

Panerai
Det finns länk att köpa till den övre (och till den undre också gissar jag, ser ut att vara samma case som AWG-M100).
Aa, jag vet. Har varit inne på det men kan inte riktigt bestämma mig där heller, finns en sida hos mig som tycker att charmen försvinner lite från den modellen med en länk på. Men ska kolla närmare på det alternativet tror jag.
Mvh
Gnällspiken
 
Topp