Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Glasbyte Tudor 79090

Diskussion i 'Diskussion' startad av DalaKebab, 11 september 2014.

1. DalaKebab
    Trådstartare

DalaKebab Bonde

Från:
    Stockholm
    Jag undrar om någon vet ifall det finns glas utan bubbla som passar Tudor 79090?

2. DalaKebab
    Trådstartare

DalaKebab Bonde

Från:
    Stockholm
    Ingen som vet något om detta?

3. Johanw

Johanw Friends of KS

Från:
    Lomma
  4. Scaramanga

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    T19 heter det tror jag. Har ett sånt på min Flinga men vet inte var man köper...

5. DalaKebab
    Trådstartare

DalaKebab Bonde

Från:
    Stockholm
    Ja, jag har försökt göra efterforskningar med kommer bara fram till oprecisa svar. Det som jag sett nämnas är Tropical 19 (T-19), 25-19, 25-144 och "5513-glas". Jag lyckas dock inte komma fram till vad som är skillnaden =/

Jag mailade även Rob E och frågade, men fick till svar att de inte visste om något glas som skulle passa. Men som ni påpekar här ovan så har ju uppenbarligen medlemmar här bytt tidigare på Tudor subs, dock ingen på en 79090. Skiljer sig tidigare subs mot 79090 kanske?

6. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
  7. DalaKebab
    Trådstartare

DalaKebab Bonde

Från:
    Stockholm
Mårtenssons ur Brookfield