• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

"Goodguy's" och "badguy's"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
JakobZ skrev:
Har precis genomfört en affär med Camo00!

Trevlig säljare och en kille man kan lita på, i härlig KS-anda! Hoppas jag får möjligheten att sälja fler klockor till denne klockoman :mrgreen:


Föresten, vad sägs om att lägga upp ett google-document som alla kan uppdatera i? För det är lite knepigt att leta bland alla sidor.

Jag kan göra det, men då kan väl någon visa snabbt hur man öppnar ett sånt offentligt google-document?

Do it!

Edit: vet inte hur man gör man uppmanar dig att göra det :D
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Köpte en Datejust från Vaniljglass. Kanonsäljare. Klockan i beskrivet skick och bra kontakt. Rekommenderas starkt.
 

Ninen79

Audemars
Bolio skrev:
Goodguy´s

Köpt av
Miguel A allt ok hur smidig som helst. Kom även med bra råd och tips tack.

Sålt till
Svesam enkelt och bra seriös grymt trevlig
Ninen hur smidigt som helst precis som man vill att en affär ska gå till.

Har ett antal till men de är befinner sig inte på detta forum.

Haft turen att än så länge inte sprungit in i nån Badguy och det har man ju haft denna tråd att delvis tacka för.

Bolio är en trevlig och sjysst kille på alla sätt! Tack ännu en gång för hjälpen!
 

Evilananas

Breitling
2-Faktor
naggge är en goodguy om nu någon inte visste det. Köpte en Santos av honom förra veckan och den går fortfarande!
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Har haft smidiga och bra affärer med NiklasArvid, PrWatches, Eric_MCG och Gentle_Giant.
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Nya sales:

vekktah - smärtfri affär F2F, gjort affär med tidigare och är klockren

Seleco - Västkustare som besökte mig i Stockholm, trevlig prick som jag kan rekommendera i framtiden. (0 inlägg just nu dock)

Urinvånaren - Köpte av mig på distans med postväg, snabb och smidig.

Skulle inte tveka att göra affärer i framtiden med någon utav dessa 3 herrar.
 
Scaramanga är kanon att göra affärer med. Skickade klockan samma dag och hörde av sig för att kolla så att den kom fram och att jag var nöjd :)
 

Tim

Omega
TomB skrev:
Gjorde en byttehandel med Tim. Helt problemfritt og en skikkelig good guy!
Tack! Kan bara säga detsamma om dig, Tom! Föredömlig affär. Hör av dig när du är i Sverige igen och sugen på att snacka klockor över en lunch. :)

Alltså: TomB = 10/10 Goodguypoäng.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Re: "Goodguy's" och "badguy's"

Lindstedt skrev:
Scaramanga är kanon att göra affärer med. Skickade klockan samma dag och hörde av sig för att kolla så att den kom fram och att jag var nöjd :)

Tackar :)

Vill påstå att Lindstedt är den snabbaste betalare jag stött på! Rekommenderas :)
 

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Gjorde nyss affärer med "snoozarn" och "Jörgen", mycket trevliga och blixtsnabba betalningar!

Solklara "Goodguys".
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp