• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG i Linköping, fredag 13/11. Dags att anmäla sig!

Tack för inbjudan.
Självklart på. Kommer med bil från Söderköping via Norrköping om någon vill ha skjuts. Skicka ett pm i så fall. Första gtg för mig.
Bra initiativ Freddie
 

Freddie L

Panerai
LS
FreddieL
Virooo
Jockhino
Nöt
Laketwig
Stenman
Chagall
Waedstrom
InFeFe
InFeFes kompis
Jacob
Daytona96
Hooods
Andersglassar

Kul att folk är på! Ska vi bli ännu fler får vi nog snart avboka cykelskjulet och boka tvättstugan istället...;)
Utan LS bistånd med lokal hade det inte blivit nåt.
 

LS

Panerai
2-Faktor
LS
FreddieL
Virooo
Jockhino
Nöt
Laketwig
Stenman
Chagall
Waedstrom
InFeFe
InFeFes kompis
Jacob
Daytona96
Hooods
Andersglassar

Kul att folk är på! Ska vi bli ännu fler får vi nog snart avboka cykelskjulet och boka tvättstugan istället...;)
Utan LS bistånd med lokal hade det inte blivit nåt.

Ja jäklar. Jag kanske borde boka upp tvättstugan som ligger vägg i vägg med festlokalen och låta den agera förvaring/fyllecell :D
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Gillar konceptet, finns en chans att jag blir oförskämt norrländskt full. Men jag kommer.

Du får ju charmig dialekt isf, en annan får underbar tjällmoösgötska vid större intag av alkohol. Det är väll sådär sexigt (utom då i just tjällmo) :rolleyes: :woot:

Någon från Tjällmo, ta inte illa upp. Ni har mkt annat fint att komma med...
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Lite OT. Men jag ska snart flytta ned mot Norrköpingshållet. Finns det några vettiga klockbutiker där eller i närheten som ni kan rekommendera?
 

ramnaam

Omega
Lite OT. Men jag ska snart flytta ned mot Norrköpingshållet. Finns det några vettiga klockbutiker där eller i närheten som ni kan rekommendera?
Beror lite på vad du är ute efter, men det finns i alla fall 2st inne i stan som är värda att besöka. Annars är det ju ett stenkast till Stockholm. Förväntar mig att vi ses på nästa GTG då!
 

Jonas_

Panerai
2-Faktor
Lite OT. Men jag ska snart flytta ned mot Norrköpingshållet. Finns det några vettiga klockbutiker där eller i närheten som ni kan rekommendera?

Stjärnurmakare i Linköping som har t ex Oris och Longines. Närmsta Rolex AD är i Jönköping. Det finns AD service för Omega i Linköping.
 

Freddie L

Panerai
Nej, jag räknar med att någon annan tar med en. ;)

(Fast det blir väldigt försiktigt för mig, eftersom jag har jour i helgen...)
 
Topp