Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hiss till LuxuryWatches.
Köpte en Patek Philippe Nautilus förra veckan och hade problem med urverket. Gick tillbaka med den och fick den fixad på tre dagar. Bra service från början till slut.
Varför skulle det inte vara det?Är det verkligen värt en hiss?
Varför skulle det inte vara det?
Säljer man "lyxklockor" som är defekta är det väl ändå klädsamt att faktiskt fixa dem, det borde ligga inom vad man kan förvänta sig.
Beror väl på hur man ser på saken? Inte kul att köpa en klocka som felar ganska omgående. Bra att de fixade den snabbt men som säljare är det ju bra om man kollar sina klockor INNAN man säljer dem. Det är dock hur man löser eventuella problem som uppstår som skiljer agnarna från vetet enligt mig, problem uppstår ju titt som tätt hur noggrann man än är.Snacka om dålig inställning, att fixa en Nautilus som har problem med urverket på 3 dagar får ju anses vara världsklass, om det nu var så att den hade problem med urverket. Oavsett vad så händer sådana saker.
Snacka om dålig inställning, att fixa en Nautilus som har problem med urverket på 3 dagar får ju anses vara världsklass, om det nu var så att den hade problem med urverket. Oavsett vad så händer sådana saker.
Erhm... För att du fick en påse?Hiss till Fredrik och gänget på Engströms!