• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp med framtida klockköp & hur man undviker falska klockor

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Va? :confused:
Om TS blivit blåst är det väl bra om forumet får veta vilken butik det är eller är det någon som KS ledning vill hålla om ryggen?

Ta av foliehatten. Det behöver inte diskuteras eftersom TS uttryckligen (bla i PM till mig) INTE vill berätta vilken butik det är. Då blir det bara massa onödiga spekulationer om ngt vi ändå inte får veta. Diskussionen kan tas när TS faktiskt berättar vilken butik det handlar om.
 

Subby

Rolex
image.jpeg
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Hej @veronica.c88 ,

Som långvarig kund hos NN ser jag det här som otroligt skumt & tveksamt.

Hur såg säljaren i fråga ut? Ett förnamn?

Om du inte känner för att skriva det här så skicka ett PM så skall jag se till att du får prata med rätt person hos NN så ni kan tillsammans gå till botten med det här.
 
Senast redigerad av en moderator:

Compiss

Patek
2-Faktor
Har svårt att tro att någon på NN skulle göra så. Jag har god kontakt med i stort sätt samtliga på NN Sthlm och tror inte någon skulle bete sig som du beskriver.

Den klockan du talar om är alltså en OQ Daydate och är i ädelmetall med ett värde från 80-90000 och uppåt.
 
Senast redigerad av en moderator:

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Har svårt att tro att någon på NN skulle göra så. Jag har god kontakt med i stort sätt samtliga på NN Sthlm och tror inte någon skulle bete sig som du beskriver.

Den klockan du talar om är alltså en OQ Daydate och är i ädelmetall med ett värde från 80-90000 och uppåt.

190xx finns endast i 18k gult eller vitt.
 
Senast redigerad av en moderator:

rillesnille

Panerai
2-Faktor
Har svårt att tro att någon på NN skulle göra så. Jag har god kontakt med i stort sätt samtliga på NN Sthlm och tror inte någon skulle bete sig som du beskriver.

Den klockan du talar om är alltså en OQ Daydate och är i ädelmetall med ett värde från 80-90000 och uppåt.
nja, man kan få sunkiga för ung 60k...
 
Senast redigerad av en moderator:

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag har haft kontakt med den aktuella butiken nu ikväll och kan konstatera att hela denna historia med största sannolikhet inte är sann . Tråden är därför låst.

Om TS är av annan uppfattning får hen gärna PM'a mig så kan jag hjälpa hen att reda ut detta med lämplig person i den aktuella butiken.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp