• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jaeger-LeCoultre-tråden!

hampusg

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Här är min från en halvmeter. Känns liten.
20190106_222236.jpg
Jag tycker inte den ser liten ut men du kanske ska fundera på en annan klocka om det inte känns bra?
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Det är bara att plocka fram grillchipsen och påbörja resan mot övervikt. Allt annat vore orimligt.
Bra tanke! Jag är dock ung och ämnesomsättningen fungerar bra vilket gör att gödning inte är effektivt i mitt fall. Men jag tänker rent spontant att det säkert finns lite gymövninfar som hade kunnat passa ändamålet utmärkt!
 

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor

det här var ju trevligt! trodde inte dom skulle visa oss den innan mässan?!!

vilken pjäs!! den vill jag har, någon som vill köpa en njure?!

Ojoj...:pompus::pompus::pompus:

Microjusteringen på spännet (57 sekunder in) finns det något liknande att köpa utan att behöva gå loss på Westminister-klockan? Någon som vet annan tillverkare?
upload_2019-1-13_19-13-30.png
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Ojoj...:pompus::pompus::pompus:

Microjusteringen på spännet (57 sekunder in) finns det något liknande att köpa utan att behöva gå loss på Westminister-klockan? Någon som vet annan tillverkare?
upload_2019-1-13_19-13-30.png
JLC tillverkar allt själva förutom visarna till en modell, vill inte veta vilken men jag tvivlar på att dom outsourcar något till sitt flaggskepp.
samtidigt är det väl inte i stål så det lär ju kosta därefter... köpsugen minskade inte direkt... fyfaaan vilken grej
 
Topp