• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

S.L

Vacheron
2-Faktor
DD:
64696AEC-0366-4B7F-B5E8-11746B8F30CE.jpeg
 

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
Ingen alls. Tror jag.
Håller nog med @Tjabo på denna, @Notorious Niklas Tänker att man inte på något sätt vill "ta mer plats" än nödvändigt. Tänker att en begravning är till för att minnas och hedra en person och tänker då att man inte vill riskera att göra något alls som kan ta uppmärksamheten för det. Överanalyserande? Kanske. Men att köra utan hade känts rätt för min del.
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Någon som har koll på lite mer nischade parfymerior i Torrevieja? Jag har koll på Druni o Rivera men har inte hittat något med mer spännande utbud. Men det finns kanske?
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Brorsan kommer vara i Sydafrika i några månader på praktik. Funtar på att be honom köpa hem en parfym/er åt mig, som bara går att få där(möjligtvis). Försökt att googla mig fram men utöver dom sedvanliga parfymbutiker som säljer Chanel, Armani osv verkar det inte finnas så mycket roligt där.

Har vi någon här som har tips?
 

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
Kontroverserna kring Roja och Manhattan fortsätter. Nu har de dragit in även EDP från sidan. Ska bli intressant att se om det kommer någon ytterligare förklaring till varför. Känns som att många i just Roja-communityt är rätt upprörda och börjar tröttna på huset.

Jag då? Jo, jag gick åt andra hållet och beställde en flaska till precis innan den blev diskad. 😂

A3D4CBFD-7AC6-4F41-8C19-EC4580C390BE.jpeg
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Ni som har beställt från My Origines - vet ni varför slutsumman i kassan skiljer sig från sammanlagda varupriserna? Slår ihop alla varor i kundkorgen plus fraktkostnaden och får en lägre slutsumma än vad som står i kassan...

EDIT: Lade en beställning då det fortfarande är markant billigare än att köpa i butik här. Jag har beställt en gång från My Origines tidigare (i samband med D&G Light Blue-hypen i tråden under sommaren 2021). Denna gång beställde jag en Dior Homme Original samt YSL La Nuit. Antager att det inte finns någon risk att man får fejks? Omdömena på nätet är varierande. Tänker särskilt på Dioren, då den nästan inte går att få tag på utanför deras egen hemsida.
Kolla valutan. I vissa vyer är det € och sen i varukorgen är det helt plötligt £…
 
Topp