• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Sthlm-Nicklas

Panerai
2-Faktor
En kod på esentica hade ju varit trevligt.
Det är ju 15 procent på allt med koden vi fick idag, om man är registrerad där

Säljs rätt ofta ändå i den ”hemliga” lila Facebook-gruppen…
Håll utkik plz, efter både saudi och candy :D


För dem som undrar tackade han nej till 1000euro
Grabben på parfumo
7777.png
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Sorry, kollade mejlet, det står din personliga kod. Så den kanske verkligen är personlig.
När Mediamarkt skriver "personlig kod" så får ju 20 000 pers den, så jag trodde dem menade så.
Men om du vill så kan jag handla åt dig. Eller fråga @Tjabo han har kontakter där

Vi vanliga dödliga får inga personliga koder. Ska höra med Tarek vad som planeras för BF. Vet att det var lite kass stämning efter förra året på vissa leverantörer. Därför ska de inte köra något rakt av.
 

Richard1987

Panerai
Hoppas den sitter bättre än min flaska (nyinköpt). Sprutade på den för cirka 30 minuter sen. Känner ingenting… :(
Köpte själv en ny La Nuit för nåt år sedan och sålde vidare den pga dålig performance. Köpte därefter den här som är ifrån ca 2013 (batchcode utskuren) av en pålitlig KS medlem. Känner att doften sitter mycket bättre, även om La Nuit nog alltid varit ganska subtle som doft.

Har testat bleu de electrique vid ett tillfälle, och har för mig att det var viss skillnad...
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Köpte själv en ny La Nuit för nåt år sedan och sålde vidare den pga dålig performance. Köpte därefter den här som är ifrån ca 2013 (batchcode utskuren) av en pålitlig KS medlem. Känner att doften sitter mycket bättre, även om La Nuit nog alltid varit ganska subtle som doft.

Har testat bleu de electrique vid ett tillfälle, och har för mig att det var viss skillnad...
Klart viss skillnad men bättre än den urvattnade versionen av originalet :p
 
Topp