• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Låt oss prata Breguet

Alarik

Audemars
2-Faktor
Otroligt vackra bilder! Det är just storleken jag är lite "orolig" över. Jag vill gärna att den bärs lite mindre, tänk typ 4/5-siffrig Datejust. Har du någon klocka du kan jämföra upplevda storleken med? 😊

Med tanke allt det du nämner med att "bezeln" är så tunn, långa luggar och mycket tavla, är jag rädd att den upplevs stor och har därför t.o.m. kikat på den mindre varianten 3210. Har någon erfarenhet av den och kan jämföra med annat? 😊
Den bärs inte större än en äldre DJ. Ha i åtanke att den är väldigt nätt med sina 6-7mm på höjden. Skulle säga att den visuellt uppfattas större men att du inte nödvändigtvis känner det i samma utsträckning.
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Hade en Breguet tradition på g ett tag. Den hade fel box så jag fick en originalbox via en kontakt. Sen gick inte affären igenom och nu sitter jag här med en vacker box till en klocka jag inte har. Kanske inte OK att fråga, men är det lönt att sälja den? Vill någon ha den mot en slant till BCF?

Blir det en Breguet Tradition i framtiden så kommer jag köpa en med rätt box så behöver inte två.
 

Jobovik

Breitling
B22B77DE-2500-4553-BBB5-9EEE90695C41.jpeg
Funderar på att släppa denna.
Någon som är sugen?

Vad är c:a-värdet?
 
Topp