• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Loshin

TB12

Cartier
Längesen jag var så nöjd med ett köp här på KS!:cool: Tack! @Loshin är en självklar goodguy, och en riktigt trevlig sådan! Räknar kallt med att nästa affär är när du köper min 1680? ;)
 

Nielsmpe

Breitling
Købte en Tudor af Loshin. Vældig god kommunikation, hurtig forsendelse og sikker pakning af uret. Anbefales 100%!
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Köpt GS på distans. @Loshin var mycket tydlig med att skicket var använt och skickade bra bilder som beskrev det hela. Bilderna skrämde lite men klockan upplevs i bättre skick än bilderna skvallrade om.

Helt enkelt den upplevelse man vill ha som köpare. Att verkligheten överträffar bilderna :)

Jag är mycket nöjd, Goodguy utan tvekan!
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en Grand Seiko f2f av @Loshin över en kaffe. Har även träffat flertalet gånger tidigare. Helt klart 110% goodguy! Rekommenderar starkt!
 

osc10

Panerai
2-Faktor
Köpt på distans en klocka av Jimmy i prisklassen över 50’. Perfekt skickad med postens värde och väl inslagen. Inga konstigheter, god Guy.
 

M26

Rolex
2-Faktor
Köpt en klocka i 20.000kr klassen på distans av @Loshin. Allt som beskrivet och välpackat! Mycket nöjd med affären! 💯 Gubbe i min bok!
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Grnomfört byte med en slant emellan till @Loshin. Mycket smidig och trevlig affär, bra paketerat och enkel att kommunicera med. 100% GG som jag gärna gör fler affärer med🙂
 
Topp