• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

LUCKÖPPNING!! Här visar vi vad som fanns i 2016 års Adventskalender..

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag kände mig tvungen att förtydliga rubriken.. Jag antar att de flesta av er annars trott det var en tråd för att hjälpa varandra med minnesluckor efter alla GTG:s runt om i riket. Så är inte fallet!! Det är alltså Adventskalender lucköppning det är frågan om. Jag tar mig friheten att starta denna trots att jag vann lucka 6. Jag är ju van att ta mig lite friheter...;-) Det är bara fylla på när paketen trillar in. Tala gärna om vilken lucka ni vann bara.
Tack KS och @Nymans Ur 1851 !!
IMG_2219.JPG
Ett doftljus från Vacheron Constantin.
Doftar mumma!!!
IMG_2217.JPG


Hade ju varit snyggt att slänga en Overseas chrono i guld på sista bilden men jag har vare sig ngn Overseas chrono eller ngt i guld så det får bli Explorer 2:an..:)
IMG_2221.JPG


Återigen stort tack!!!
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
@RicVin Tack för att du startade tråden! Det är kul att veta vad man är avundsjuk för :oops: Grattis till doftljuset!:)

Man vill ju gärna veta, hur avundsjuk man ska vara också....;)

Nu vill man bara veta vad övriga fått?
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Damn, min OS Chrono hade legat fint där.. Som bekant har jag dock en särskild förkärlek även för 216570, och även den gör sig synnerligen bra där!
Mycket trevligt ljus som i mitt fall garanterat hade fått agera prydnad under lång tid!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Jag kände mig tvungen att förtydliga rubriken.. Jag antar att de flesta av er annars trott det var en tråd för att hjälpa varandra med minnesluckor efter alla GTG:s runt om i riket. Så är inte fallet!! Det är alltså Adventskalender lucköppning det är frågan om. Jag tar mig friheten att starta denna trots att jag vann lucka 6. Jag är ju van att ta mig lite friheter...;-) Det är bara fylla på när paketen trillar in. Tala gärna om vilken lucka ni vann bara.
Tack KS och @Nymans Ur 1851 !!
IMG_2219.JPG
Ett doftljus från Vacheron Constantin.
Doftar mumma!!!
IMG_2217.JPG


Hade ju varit snyggt att slänga en Overseas chrono i guld på sista bilden men jag har vare sig ngn Overseas chrono eller ngt i guld så det får bli Explorer 2:an..:)
IMG_2221.JPG


Återigen stort tack!!!
Att @Denke drog dig bland 13.356 medlemmar tror jag vad jag vill på. Nä du grabben, du är bra på att både ta och ge mutor!!!!
Men den presenten var en pärla, grattis!
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Jag kände mig tvungen att förtydliga rubriken.. Jag antar att de flesta av er annars trott det var en tråd för att hjälpa varandra med minnesluckor efter alla GTG:s runt om i riket. Så är inte fallet!! Det är alltså Adventskalender lucköppning det är frågan om. Jag tar mig friheten att starta denna trots att jag vann lucka 6. Jag är ju van att ta mig lite friheter...;-) Det är bara fylla på när paketen trillar in. Tala gärna om vilken lucka ni vann bara.
Tack KS och @Nymans Ur 1851 !!
IMG_2219.JPG
Ett doftljus från Vacheron Constantin.
Doftar mumma!!!
IMG_2217.JPG


Hade ju varit snyggt att slänga en Overseas chrono i guld på sista bilden men jag har vare sig ngn Overseas chrono eller ngt i guld så det får bli Explorer 2:an..:)
IMG_2221.JPG


Återigen stort tack!!!
Shit va fin! Väldigt trevlig julklapp.
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Mkt bra tråd, nu ska bara folk hänga på så att vi andra kan hoppas och tråna dubbelt upp!!

Det är ju fantastiskt underbart med jul, paketöppningar varje dag!!
 

jabla

Sarlacc
Jag kände mig tvungen att förtydliga rubriken.. Jag antar att de flesta av er annars trott det var en tråd för att hjälpa varandra med minnesluckor efter alla GTG:s runt om i riket. Så är inte fallet!! Det är alltså Adventskalender lucköppning det är frågan om. Jag tar mig friheten att starta denna trots att jag vann lucka 6. Jag är ju van att ta mig lite friheter...;-) Det är bara fylla på när paketen trillar in. Tala gärna om vilken lucka ni vann bara.
Tack KS och @Nymans Ur 1851 !!
IMG_2219.JPG
Ett doftljus från Vacheron Constantin.
Doftar mumma!!!
IMG_2217.JPG


Hade ju varit snyggt att slänga en Overseas chrono i guld på sista bilden men jag har vare sig ngn Overseas chrono eller ngt i guld så det får bli Explorer 2:an..:)
IMG_2221.JPG


Återigen stort tack!!!
Grattis!
Kan inte låta bli att undra hur bränt VC luktar?
 

reffen

Omega
Nu när jul brasan brinna, jag då skulle vinna. Det var ju lite spänt, för det vad ju advent. Stort tack till Klocksnack, som i mitt postfack, denna trevliga present, sänt. Även stort tack till Erikson urhandel!
Var ju bara tvungen o rimma lite nu när det snart är jul och jag fått papper och penna, tyvärr har jag alldeles för dålig skrivstil för våga posta en bild från antecknings blocket.
:p
IMG_20161210_110117.jpg

Tack så mycket!!!
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Mitt paket har inte kommit än men jag lovar att lägga upp den så snart jag har något att visa. Kanske ringer Sjöö Sandström och ber mig komma till självaste tomteverkstan?
 
Topp