Psykel
Pandion
Över 30?Överlägset manlig nog att bära tex denna 31mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Över 30?Överlägset manlig nog att bära tex denna 31mm
Född 77, men ser ut som 30Över 30?
Ja, är ju på gränsen till oversize.100kg person.
37mm klokke.
Fungerer bra.
Takk for all support og positive ord på mitt vektproblem. Jeg skal ned til 80 kg - og ny klokke på 31mm skal kjøpes. All good da i mars 2024.Ja, är ju på gränsen till oversize.
På en vältränad person är det sjukt snyggt med undersized klocka!Ja, är ju på gränsen till oversize.
Är alltid trevligt med ett slankt ur där man ser en del band vid sidan av klockan.På en vältränad person är det sjukt snyggt med undersized klocka!
Därför jag numer mest bär klockor anpassade till min vikt.
På gränsen? Klockrent säger jag!På grensen denne Cartier'n her.
Den ser bra och dressig ut.Använder helst stora sportklockor, men denna gillar jag skarpt trots storlek. Mått 23,3 x 37mm
Wow! Riktigt fin25x33 mm. Perfekt tycker jag.
Fantastisk på så många sätt.Denna piggar upp idag
37001Fantastisk på så många sätt.
Referens?
Denna var ju helt otrolig! Referens? Hur länge har du haft den?
Om det är okej för @Alarik att jag svarar så är det en 5014G.Denna var ju helt otrolig! Referens? Hur länge har du haft den?