• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min första "Swiss made"

acce1999

Patek
2-Faktor
Rekord i "gilla" på den här posten?

Kan väl bara betyda att "swiss made" gillas mer än "japan made", eller? :D;)

Skickligt gjort att övertala Chrisse!

Snudd på korkat att släppa den... Men du betalade väl tillräckligt, alternativt så såg han chansen att påbörja rehabilitering av en Seikonist... En välgärning, med andra ord. :D

Otroligt tilltalande modell!

Och vilken skön bildkavalkad!

Enjoy!

Mvh A
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Rekord i "gilla" på den här posten?
Kan väl bara betyda att "swiss made" gillas mer än "japan made", eller? :D;)

Ja, det var helsike vad det regnar likes. Måste ju betyda att jag kan vara både subjektivt och objektivt nöjd. :bored:
Japan made är dock inte fel det heller, speciellt inte GS.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Ja, det var helsike vad det regnar likes. Måste ju betyda att jag kan vara både subjektivt och objektivt nöjd. :bored:
Japan made är dock inte fel det heller, speciellt inte GS.
Du förtjänar många likes för det där!

Nä, GS lockar. Kollade just annonser från Molle. Passerade för övrigt Jakobsberg i helgen och tänkte att där någonstans finns en GS-skatt... :D

Njut av den fina Zenithen nu, men också din suveräna GS-GMT...

Du har set allt bra nu.

A
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Ja, det var helsike vad det regnar likes. Måste ju betyda att jag kan vara både subjektivt och objektivt nöjd. :bored:
Japan made är dock inte fel det heller, speciellt inte GS.


Jag fick 77 likes när jag introducerade den, du kommer gå förbi det med hästlängder.
Men innebär ju ändå att DENNA klocka dratt mer likes än de flesta andra :)
 

par

Patek
2-Faktor
Sååå jäkla bra är den. Var o tittade på den hos nymans idag. Den är ruggit bra. Tveklöst min favorit bland Zenith och en av de snyggaste kronograferna som finns.
 
Topp