Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som en väldigt fin skog.
Ser ut som en väldigt fin skog.
Fyyyyy. Jag hade dött en säker död!Har inte postat här på länge. Blev en lång och bra säsong på längskidor följt av landsvägscykling hela våren. Men nu är vi i fjällen och plockar höjdmetrar. 41km och 900hm häromdagen och 1200hm (30 km) backrepetitioner idag.
Funäsfjällen. Spår-, och ledbolaget jobbar vidare med preppade fjällspår. Både XC och downhill, så det finns goda möjligheter att köra sig trött. Och lerig.
Nya leden 535 ger otroligt vackra vyer (även på vintern, då högfjällsspåren pistas).
Haha, nejdå. Man kan cykla långsamt uppför. Eller menar du att det är för mkt distans och för lite tekniskt lekande? I så fall har du en poäng. Det är ju en mix av stök, grus, fyrhjulingsväg och väldigt smal fjällstig. Inte så där krispigt som där du brukar vara…Fyyyyy. Jag hade dött en säker död!
Fysiskt alltså. Det där hade jag aldrig orkat.Haha, nejdå. Man kan cykla långsamt uppför. Eller menar du att det är för mkt distans och för lite tekniskt lekande? I så fall har du en poäng. Det är ju en mix av stök, grus, fyrhjulingsväg och väldigt smal fjällstig. Inte så där krispigt som där du brukar vara…
Ge det lite tid. Jag är ju några år äldre än du, så jag har haft tid att träna.Fysiskt alltså. Det där hade jag aldrig orkat.
På tal om uppför
Får erkänna att höjdmetrarna känns i kroppen idag…Fysiskt alltså. Det där hade jag aldrig orkat.
Inte just den men har erfarenhet av olika typer av bike stand för golvet. Är det just upphängning på vägg som är aktuellt?Någon som använder Elfas cykelkrok för förvaring?
Bra/Dålig?
Vertikal cykelhållare | Elfa
Krok för upphängning av cykel, vertikalt genom hjulet. Klickas på plats i Förvaringsskena eller skruvas direkt på väggen.elfa.com
Japp, har cykeln i låst förråd och vill få bort den från golvet och ha den hängandes på kortsidan på väggen.Inte just den men har erfarenhet av olika typer av bike stand för golvet. Är det just upphängning på vägg som är aktuellt?