acue
Silver
Tuff look! Är det stålboett?Candino Worldtimer med dubbla vridringar och datum vid sexan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tuff look! Är det stålboett?Candino Worldtimer med dubbla vridringar och datum vid sexan.
Tack, ja, riktigt grym! Tyvärr bara SSB, vilket är lite synd, men den är 38 mm bred exkl. krona och ganska tung, så känns mer som en stålklocka.Tuff look! Är det stålboett?
Helt rätt. Stabil den därPiss kass bild men fyller väl på då @Sebastard !
Rätt udda, och i liten upplaga, så du får nog skrota epitetet ”Mögel”.Nytt mögel i lådan.
Mycket möjlig att det är en liten upplaga det vet jag inget om, men det gjordes en hel hög med olika varianter från olika märken i den här boetten under 80-talet.Rätt udda, och i liten upplaga, så du får nog skrota epitetet ”Mögel”.
Grymmmmmmm! Är gummibandet lite mörkbrunt? Tycker den gick sjukt bra ihop med färgtonerna på klockan, sköna mysmögel vibes deluxe!Aquastar idag:
Javisst är det brunt! Det är nog det enda bruna band jag har men tycker det gör sig bra till tavlan. Här bredvid dagens dykare:Grymmmmmmm! Är gummibandet lite mörkbrunt? Tycker den gick sjukt bra ihop med färgtonerna på klockan, sköna mysmögel vibes deluxe!
Vad får man ge för en sån där idag? Är det samma boett som de som kallas ”baby-panerai”?Enda mögeldykaren som överlevt
Spretig prisbild eftersom de är så ovanliga. 30-35 beroende på skick skulle jag säga. Såldes en i USA i slutet av augusti för 33 k. Det stämmer att det är en s.k. baby-panerai.Vad får man ge för en sån där idag? Är det samma boett som de som kallas ”baby-panerai”?
Ah okey, det låter väl ungefär där jag sett dem också. Men då kanske man kan leta ”boett” istället! Gillar boetten mest och andra ”baby-pannor” är ju lite mer överkomliga prismässigt.Spretig prisbild eftersom de är så ovanliga. 30-35 beroende på skick skulle jag säga. Såldes en i USA i slutet av augusti för 33 k. Det stämmer att det är en s.k. baby-panerai.
Mycket av värdet ligger ju i tavlan så vill man komma billigare undan så låter det som en god ide. Dephtmasters finns det ju med andra tavlor än Pacman. Finns även kul baby-pannor från andra tillverkare än Nivada.Ah okey, det låter väl ungefär där jag sett dem också. Men då kanske man kan leta ”boett” istället! Gillar boetten mest och andra ”baby-pannor” är ju lite mer överkomliga prismässigt.
Med det sagt, din är otroligt fin!
Kul! Min införskaffades egentligen för att jag behöver verket till en annan mögelbest. Eller ev delar av verket. Tycker den är kool.Oj, har en precis likadan. Heller ingen märkning...
Perfekt ex! Grattis!Nytt mögel hos mig! Jag är så j**la glad för det!
Ursprunget.Nytt mögel hos mig! Jag är så j**la glad för det!