• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon som handlat hos mywatch?

TimeDealer

Cartier
Har handlat där. Gick bra och dem är seriösa. Men fick vänta på klockan längre än lovat. Men tillslut levererade dem och med råge dessutom. Dem svarade alltid snabbt på mejl och telefon. Kanske att dem har mycket att göra just nu.
 

Hussehub

Breitling
Har handlat där. Gick bra och dem är seriösa. Men fick vänta på klockan längre än lovat. Men tillslut levererade dem och med råge dessutom. Dem svarade alltid snabbt på mejl och telefon. Kanske att dem har mycket att göra just nu.
Kommer inte ens fram med numret dem utger på hemsidan därav skumt.. Men känns lite lugnare nu. Återstår att se!
 

Jonas.76

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har varit i kontakt med dem i slutet av förra veckan.
De hade tydligen semesterstängt till 11/2.
Jag fick svar efter någon dag via FB- messenger.

Edit: Jag var i kontakt med www.mywatch.nu
 
Senast ändrad:

PCB

Audemars
har handlat på mywatch.nu ,och är mycket nöjd med både produkt och kontakt,
ofta svarar dom innom någon timme efter man mailat ,även helg/kvällstid,, suveräna!
men vilken sida menar du?
mywatch eller mywatcheshub?
 

sjdswe

Breitling
Mywatch är bland de bättre sajter jag haft att göra med. Har gjort två köp och en retur. Har mailat med dem flera gånger och fått svar väldigt snabbt. Ingen anledning till oro.
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Jag har varit i kontakt med dem i slutet av förra veckan.
De hade tydligen semesterstängt till 11/2.
Jag fick svar efter någon dag via FB- messenger.

Edit: Jag var i kontakt med www.mywatch.nu
Jag har själv ingen erfarenhet av företaget så jag säger varken bu eller bä men det låter lite oseriöst att ha semesterstängt utan att stänga ner sidan eller meddela det till sina kunder kan jag tycka. Hinner säkert ramla in en del ordrar på drygt en vecka kan jag tänka mig, och många kunder som väntar otåligt på att få sin klocka levererad.
 

Hussehub

Breitling
Jag har varit i kontakt med dem i slutet av förra veckan.
De hade tydligen semesterstängt till 11/2.
Jag fick svar efter någon dag via FB- messenger.

Edit: Jag var i kontakt med www.mywatch.nu
Jo tack fick tag på dem igår kväll och så dem skulle öppna den 8/2 enligt dem. Dock lite dåligt att dem skriver att klockan är 4-12 dagars leveranstid på men i mailet 3-4 veckor.. Men men blir nog bra kan knappt bärga mig..
 

Hussehub

Breitling
har handlat på mywatch.nu ,och är mycket nöjd med både produkt och kontakt,
ofta svarar dom innom någon timme efter man mailat ,även helg/kvällstid,, suveräna!
men vilken sida menar du?
mywatch eller mywatcheshub?
Menar mywatch.nu men allt löst nu bara väntetid nu men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge
 

Hussehub

Breitling
Jag har själv ingen erfarenhet av företaget så jag säger varken bu eller bä men det låter lite oseriöst att ha semesterstängt utan att stänga ner sidan eller meddela det till sina kunder kan jag tycka. Hinner säkert ramla in en del ordrar på drygt en vecka kan jag tänka mig, och många kunder som väntar otåligt på att få sin klocka levererad.
detta förklarade mycket men dåligt ändå..
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    92.6 KB · Visningar: 211
  • Like
Reactions: Nic

Jonas.76

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har själv ingen erfarenhet av företaget så jag säger varken bu eller bä men det låter lite oseriöst att ha semesterstängt utan att stänga ner sidan eller meddela det till sina kunder kan jag tycka. Hinner säkert ramla in en del ordrar på drygt en vecka kan jag tänka mig, och många kunder som väntar otåligt på att få sin klocka levererad.

Jag håller med.
 
  • Like
Reactions: Nic

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Mywatch börjar väl jakten att köpa klockan från någon AD efter att beställningen är lagd, då kan man få vänta om de har problem att hitta den till rätt pris :)
 

catken09

Omega
hej, ska köpa två st patek Phillip på mywatch.nu men kan man litar på de? total pris blir ca 1,1mkr. en av klocka är lager vara 2-4 dag andra är 4-6 dag, det Jag undra är, om man inte får klocka hur ska man göra sen? Alltså efter angiven datum. Ha testa maila de men ha ej får svar. Och undra om någon kan vet om det är 100% nya varor eller andra hand. Men på hemsidan stå det att de säljer bara 100% nya varor men prisen är för bra. Tusan tack för svara som jag kan får.
70494703-2123-47C4-A29F-7C21173456B3.png
70494703-2123-47C4-A29F-7C21173456B3.png
 

Jonas.76

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
hej, ska köpa två st patek Phillip på mywatch.nu men kan man litar på de? total pris blir ca 1,1mkr. en av klocka är lager vara 2-4 dag andra är 4-6 dag, det Jag undra är, om man inte får klocka hur ska man göra sen? Alltså efter angiven datum. Ha testa maila de men ha ej får svar. Och undra om någon kan vet om det är 100% nya varor eller andra hand. Men på hemsidan stå det att de säljer bara 100% nya varor men prisen är för bra. Tusan tack för svara som jag kan får.
70494703-2123-47C4-A29F-7C21173456B3.png
70494703-2123-47C4-A29F-7C21173456B3.png

När jag handlade av dem för något år sedan, använde jag mig av Facebook och messenger. Upplevde att de svarade hyfsat snabbt.

https://m.facebook.com/mywatchonline/?locale2=sv_SE
 

catken09

Omega
Uppdatering : fick bra intryck vid telefon samtal att allting ska vara från 2019, men några minuter senare kom ett mail där det stå att pris på 5167r ändra från 440tkr till 520tkr men fick rabatt till 510tkr ( tack men nej tack ) och då tänkte jag köpa bara 5711. Fick bekräfta att klocka är fabriksnya, jag skickade in mitt kort till de för att de ska debitera på 660tkr, men idag kom en till baksmälla, fick ett nytt mail att klocka är beställt 2008 men fick levererats under 2018.... jag ha köpt och sälj massor av patek jag är inte dum... alltså första och sista gång för mig med mywatch. Hoppas dem inte använder mitt kort till någon annat köpt då blir det polisanmäla.
 

Bilagor

  • 16C70617-DB49-4B18-B487-76433C803763.jpeg
    16C70617-DB49-4B18-B487-76433C803763.jpeg
    109.9 KB · Visningar: 15
  • E328145B-8F1D-44C5-8B4E-949670E9305C.jpeg
    E328145B-8F1D-44C5-8B4E-949670E9305C.jpeg
    119.3 KB · Visningar: 15

Moilis

Cartier
2-Faktor
Uppdatering : fick bra intryck vid telefon samtal att allting ska vara från 2019, men några minuter senare kom ett mail där det stå att pris på 5167r ändra från 440tkr till 520tkr men fick rabatt till 510tkr ( tack men nej tack ) och då tänkte jag köpa bara 5711. Fick bekräfta att klocka är fabriksnya, jag skickade in mitt kort till de för att de ska debitera på 660tkr, men idag kom en till baksmälla, fick ett nytt mail att klocka är beställt 2008 men fick levererats under 2018.... jag ha köpt och sälj massor av patek jag är inte dum... alltså första och sista gång för mig med mywatch. Hoppas dem inte använder mitt kort till någon annat köpt då blir det polisanmäla.
Märkligt beteende, känns inte riktigt som att de har full koll?
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Märkligt beteende, känns inte riktigt som att de har full koll?
De hade lovat en kille att han skulle få en 116610ln med hans namn på Certet. My Watch var dyrare, men han var ok med det.

Efter att ha betalat och väntat ett par månader så får han mail om att klockan kan plockas ut... med någon annans namn på Certet...
 

Omegav

Omega
hej, ska köpa två st patek Phillip på mywatch.nu men kan man litar på de? total pris blir ca 1,1mkr. en av klocka är lager vara 2-4 dag andra är 4-6 dag, det Jag undra är, om man inte får klocka hur ska man göra sen? Alltså efter angiven datum. Ha testa maila de men ha ej får svar. Och undra om någon kan vet om det är 100% nya varor eller andra hand. Men på hemsidan stå det att de säljer bara 100% nya varor men prisen är för bra. Tusan tack för svara som jag kan får.
70494703-2123-47C4-A29F-7C21173456B3.png
70494703-2123-47C4-A29F-7C21173456B3.png

Tycker hemsidan ser lite halvbillig ut för att sälja klockor för över millen
 

Benjamin1910

Cartier
Uppdatering : fick bra intryck vid telefon samtal att allting ska vara från 2019, men några minuter senare kom ett mail där det stå att pris på 5167r ändra från 440tkr till 520tkr men fick rabatt till 510tkr ( tack men nej tack )

Generös rabatt ändå! :D
Redo att spendera över 1 mille och de erbjuder rabatt på 10 tusen efter slarv från deras sida. . .
 
Topp