• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nilas

snuttjulle

Panerai
2-Faktor
Ha, missade ju att skriva här tidigare, när jag hade gjort affär med @Nilas
Hyvens kille. Skulle inte tveka att köpa mer av denne hedersknyffel. 100% GG.
 

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en Omega till @Nilas på distans.
det gick jättebra! Supersmidig och snabb betalning.
110% GG i min bok 🙏🏽
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Då har man återigen gjort affär med @Nilas
Denna gången blev det köp av en supersnygg Vostok.
Som alltid ett nöje att göra affär med denna mycket trevliga klockbroder både som säljare och köpare!
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Köpt klocka av Nilas.
Trevlig, snabb, korrekt, skickade en extremt välpaketerad klocka.
Kunde inte varit bättre.
Mycket nöjd!
 

Jox

Rolex
2-Faktor
Köpt klocka på distans av Nilas
Smidig affär och trevlig kommunikation. Paketet kom fram snabbt och var väl paketerat.
Självklart goodguy!
 

Mr A.M

Omega
2-Faktor
Sålde ett originalband till @Nilas på distans. Inga konstigheter. Pengarna swishades i förskott. Smidiga affär. Båda nöjda:) Självklart GG!
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Ännu en affär genomförd med den gode @Nilas , denna gång en delvis bytesdeal.
Som vanligt mycket trevlig att ha att göra med. Snabb i kommunikation och skickande. Något säger mig att vi inte gjort vår sista affär än. En absolut GG!
 

Meridius

Cartier
2-Faktor
Köpt klocka (igen) av Nilas, en förträfflig affär utan konstigheter. Säkert inte sista gången jag köper klocka av denna eminenta herre. Goodguy!
 

moggelito

Rolex
2-Faktor
Har gjort en mycket trevlig affär med @Nilas då jag har köpt en klocka av den gode herrn.
Fint skick, snabbt levererat och rejält packat.
Mycket trevlig kommunikation innan affär också.
Rekommenderar starkt att göra affär med denne mycket trevlige herre!
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Återigen gjort affär med @Nilas
Denna gången fick jag köpa en mycket trevligt Tag Heuer
Supernöjd, som jag varit varje gång, både som säljare och köpare när jag gjort affär med denna supertrevliga klockbroder.
 

JoeyBananas

Breitling
Gjorde idag min andra affär med @Nilas idag. Denna gången var jag på säljsidan och precis som första gången gick allt hur smidigt som helst. Supertrevlig rakt igenom och jag kan inget annat än att varmt rekommendera - 100% GG! Alltid kul med lite allmänt klocksnack också ;)
 

LoveL

Rolex
2-Faktor
Köpt en otroligt vacker Direnzo av Nilas på distans. Klocka i perfekt skick enligt utsago. Snabbt och välpaketerat. Har blivit ett par affärer ihop med denne man och det har alltid fungerat klockrent! Gör gärna flera. 110%GG
 
Topp