• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nilas

LoveL

Rolex
2-Faktor
Handlat en tjusig blå sak av bäste @Nilas . I kanonskick och fullt med extraband, precis som beskrivet. Välpackat och snabbt expedierat. Handlar gärna fler ggr av denne 110% guldgosse. 🥳
 

Tobyponken

Cartier
Gjorde en bytesaffär med @Nilas. Snabbt skickat, väl packat men framförallt är han en trevlig prick. Ger mina varmaste rekommendationer för denna 100%-iga good guy.
 

Larsmustasch

Cartier
Sålt en klocka på distans. Allt gick väldigt fort och smidigt, och trevligt bemötande på det. Kan varmt rekommendera att göra affär.
 

Baggeg

Omega
Gjort f2f affär med mr nilas.
Väldigt trevlig och genuin människa.
100% gg i min bok.
Skulle inte tveka inför fler affärer med honom!

All good!
 

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Köpt klocka av @Nilas på distans
Grymt nöjd
Fin kommunikation han skickade klockan blixtsnabbt , bra packat och klockan enligt beskrivning
Gör gärna fler affärer med herrn
En riktig goodguy i mina ögon
 

LoveL

Rolex
2-Faktor
Handlat ånyo av bäste @Nilas . Tog en dag eller så, så plingade appen till. Snabbt som attan och riktigt bra pris. 10 000 pesos GG!
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Sålt klocka i dryga 20k-klassen till Nilas. Bland de snabbaste och smidigaste affärerna jag har genomfört. Bara positivt!
 

Tompi

Breitling
Köpt klocka av @Nilas på distans.
Fantastiskt bra packat och klockan var lika fin som beskrivet!
Tryggt och stabilt köp, helt klart en GG!
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Sålt på distans till @Nilas

Inga som helst problem, snabbt, effektivt och trevligt. Absolut en av KS bästa, mina varmaste rekommendationer och två tummar upp från mig.
 
Topp