• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

LasseTh

Omega
Så mkt godsaker som kommer därifrån just nu, så man vill gärna titta o känna innan man trycker av. Har väntat på dessa länge, så det blir till att hålla ut
 

DrDre

Patek
Så mkt godsaker som kommer därifrån just nu, så man vill gärna titta o känna innan man trycker av. Har väntat på dessa länge, så det blir till att hålla ut

Det finns en annan modell också som ligger lite längre fram i pipen. Ännu så länge har det bara dykt upp en bild (vad jag känner till) men det ser onekligen lovande ut. Jag ska vänta in den också innan det blir allvar.
33B4D06C-26E6-4540-8F9B-EAEC6B7E172C.jpeg
 

rickard

Breitling
Neit. Lär ju dyka upp som en uppdatering utan förvarning, ungefär som Sumons uppdatering.
Hade glömt av den, segt. Blir ett dyrt år.

Man kan säga så här; Jag har 2020-katalogen med alla releaser för i år och där är den inte med. Så den kommer nog i december/januari.
När och hur uppdaterades den? Har missat det.
 
Senast ändrad:

johnz

Rolex
Herregud blir alldeles snurrig av alla Seikos godsaker så förlåt en okunnig undran men SBDC101 och de nya SPBarna - tycker ni de är tillräckligt olika för att slå till på båda?
 

Christoban

Cartier
Herregud blir alldeles snurrig av alla Seikos godsaker så förlåt en okunnig undran men SBDC101 och de nya SPBarna - tycker ni de är tillräckligt olika för att slå till på båda?

edit: märker ju själv att det här är en idiotfråga :D men snälltolka mig ;)

En av varje ny modell så länge pengarna räcker, tror jag är den officiella rekommendationen. :D
 
Topp