• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt från oss på Sjöö Sandström - Royal Steel, 36mm

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
20161223_084939.jpg
Tack! Hur är claspet? Det är åtminstone väldigt-väldigt snyggt.
 

kabro

Cartier
Jag har inte sett en enda av dessa på andrahandsmarknaden, till skillnad mot t.ex. Skydiver Black Night.
Är folk otroligt nöjda med klockan eller har det inte kommit så stora leveranser?
 

Nedro

Panerai
2-Faktor
Snygg clean klocka, men vilket himla snyggt hidden clasp! Nästan så bara det skulle vara värt att presentera separat!
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Jag har inte sett en enda av dessa på andrahandsmarknaden, till skillnad mot t.ex. Skydiver Black Night.
Är folk otroligt nöjda med klockan eller har det inte kommit så stora leveranser?

Jarl Sandin har inte fått in någon än. Så det har troligtvis inte kommit några större leveranser än :) EN har sålts här på KS, den lyckades jag knipa ganska fort! Men sen dess är jag nästan OWG
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag har inte sett en enda av dessa på andrahandsmarknaden, till skillnad mot t.ex. Skydiver Black Night.
Är folk otroligt nöjda med klockan eller har det inte kommit så stora leveranser?
@Molle hade väl sin på Köp&Sälj för inte så länge sedan?!
Frugan håller hårt i sin sedan i julas.
IMG_3900.JPG

IMG_3028.JPG

Hennes Explorer ligger i kassaskåpet och är ledsen. Funderar på att skruva dit några länkbitar och använda den själv...
 

Moonphase

Omega
2-Faktor
Riktigt snygg klocka och perfekt storlek för en sån som jag som har tjejhandleder (16 cm). Kan man köpa en sån med läderarmband?
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt snygg klocka och perfekt storlek för en sån som jag som har tjejhandleder (16 cm). Kan man köpa en sån med läderarmband?

Tror att den bara säljs med länk. Men den är ju rätt rimligt prissatt på länk så det är ju bara att slå till och köpa till några extra band att skifta med? :)
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
tja lite sugen på 36mm men är lite kluven med färgerna, tycker rosa känns sommar fräsch men funkar de som herr tror ni?

står dam på de flesta ursidorna,
annars den vita lite molniga tavlan, gul känns sönder rökt tyvärr
 

Bilagor

  • F8D7981F-6ED3-47B7-83B8-7AE448CE35F1.jpeg
    F8D7981F-6ED3-47B7-83B8-7AE448CE35F1.jpeg
    49 KB · Visningar: 8

sjökvist

<—Axel Nilson
tja lite sugen på 36mm men är lite kluven med färgerna, tycker rosa känns sommar fräsch men funkar de som herr tror ni?

står dam på de flesta ursidorna,
annars den vita lite molniga tavlan, gul känns sönder rökt tyvärr
Kika på champagne, den finns även med svart urtavla

36 mm funkar utmärkt, tror det går under unisex
 
Topp