Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det heter ”beater”.Idag är ”beasten” på
![]()
Grattis ti nr 4Sedan så har min trio nu blivit en kvartett...tog tillbaka en vän som jag lämnat tidigare..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blev en trigger efter att jag köpte RC:n av dig..så får skylla mitt återfall på dig..heheGrattis ti nr 4..fan, måste nog in i SS-klubben igen. Denna tråd är starkt bidragande till suget
![]()
Gillar deras Landsort skarpt!Idag är ”beasten” på
![]()
Samma här, och funkar bra även om man har smala handleder som jag har.Gillar deras Landsort skarpt!
Då smala är lite subjektivtSamma här, och funkar bra även om man har smala handleder som jag har.
Sant..inte mätt men allmän subjektiv bedömning..hehe. Jag klippte min från Pre-owned hos Nymans ur.Då smala är lite subjektivthur stora är smala ?
Har aldrig prövat Landsort men jag nog armar för den![]()
Jaha det var du som knyckte den! Såg att de hade en inne så var lite sugen på att testa den, men sedan var den bortaSant..inte mätt men allmän subjektiv bedömning..hehe. Jag klippte min från Pre-owned hos Nymans ur.
Det var på tapeten under sida 23-25 i denna tråd.Någon som har bilder på en Skydiver med Nato? Sugen på att byta och behöver lite inspiration...;-)
Ja det känns kul tyvärr saknar jag boxen och dom verkar inte gå att hitta.
Välkommen
Tack själv! Jäkla härlig sunböscht på den tavlan!
Vet du vilket verk som sitter i din?Slänger in en fredagsbild! Snart bärs! Eller helg menar jag.
![]()
Soprod (väl?). Selitta är väl inte dekorerade?Vet du vilket verk som sitter i din?
Det ser ut som soprod.Soprod (väl?). Selitta är väl inte dekorerade?
![]()