• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Linde Werdelin tråden.

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Tror det är din jag köpt faktiskt via en annan part 😉 har som tur är perfekt passform på länken, dock det gröna bandet!!!!
Från Björn? Då är det min gamla. Funkar med vilken kulör gummi som helst. Jävligt schysst. Länken köpte jag direkt från LW, av Jörns fru som sköter kundtjänsten :)
 

eau.m.g

Omega
Är sugen på att testa en Linde Werdelin, ingen som har en biformeter till salu?
Skicka ett pm isf! :)
Hej,
Jag har en 3timer med svart urtavla, på gummiband som jag överväger att släppa. Hojta om det är intressant 😊
09C6A012-01CA-460D-98F7-DFC63BDDC371.jpeg
 

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Senast ändrad:

Renstroom

Cartier
2-Faktor
Ni som är rutinerade LW ägare, hur ser det ut med aftermarket band? Som jag förstått så kostar LW's egna band en arm och ett ben 🥴
 

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Ni som är rutinerade LW ägare, hur ser det ut med aftermarket band? Som jag förstått så kostar LW's egna band en arm och ett ben 🥴
Tycker synd om dina kroppsdelar om en arm och ett ban kostar 5k 😬 Men jag väntar intresserat på svar. Jag hittade ngt ovan men canvasen ser ut att gå upp i anslutning till boetten. Och kostar en arm i din valuta 😉
 

Renstroom

Cartier
2-Faktor
Tycker synd om dina kroppsdelar om en arm och ett ban kostar 5k 😬 Men jag väntar intresserat på svar. Jag hittade ngt ovan men canvasen ser ut att gå upp i anslutning till boetten. Och kostar en arm i din valuta 😉
Screenshot_20211010-225031.png


Engelska språket gör sig inte så bra på svenska 😉 Har såklart googlat men inte hittat så mkt än någon enstaka tråd på watchuseek och nån tillverkare i usa.
 

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Screenshot_20211010-225031.png


Engelska språket gör sig inte så bra på svenska 😉 Har såklart googlat men inte hittat så mkt än någon enstaka tråd på watchuseek och nån tillverkare i usa.
Fattade att det inte var på allvar 😅
Tycker dock inte de är sååå dyra. Visst kostar dem men Originalband till klockor för 100+k brukar ju kosta satan. Oftast mer.

men som sagt, jag letar också alternativ så hoppas ngt intressant dyker upp
 

Renstroom

Cartier
2-Faktor
Fattade att det inte var på allvar 😅
Tycker dock inte de är sååå dyra. Visst kostar dem men Originalband till klockor för 100+k brukar ju kosta satan. Oftast mer.

men som sagt, jag letar också alternativ så hoppas ngt intressant dyker upp
Hehe jooo man får väl tänka så iofs 😊 Ska dammsuga internet efter alternativ, man vill ju gärna ha några band att byta med 👍
 
Topp