Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trodde jag drömde det...Varför finns det två långa Tag-trådar? Sjukt förvirrande!
Jag är ej betrodd för sådant jobb men en ihopslagning känns ju logisk. Jag är ju dock sällan här så förstår att min röst inte väger tungt. .Eller det kanske du också kan göra?
Skärpning, admin!Jag är ej betrodd för sådant jobb.
Om du orkar vänta några dagar så får du en recension på Kronografen. Personligen gillar jag inte någon av de två han provat men skulle personligen föredra Bratten.Så många trevliga kommentarer och tips. Tack snälla, ska kika närmre på denna.
Du får skärpa dig och sluta framkalla "måste-ha-begär"!!
Får väl krossposta lite. Provade denna under Basel och tyckte direkt att den var trevlig. I "vanligt" ljus däremot är den riktigt snygg. Ser fram emot att recensera denna.
Sorry...Du får skärpa dig och sluta framkalla "måste-ha-begär"!!
Är det 22 bandbredd? Vill se racing band på den snart (finns inget snyggare än en Heuer på racing strap).
Väntar med spänning på recension. Den är snygg i alla fall.Sorry...
Har inte mätt än, 22mm är det dock inte, skulle gissa på 20mm.
Om du orkar vänta några dagar så får du en recension på Kronografen. Personligen gillar jag inte någon av de två han provat men skulle personligen föredra Bratten.
Har fotat färdigt och i princip skrivit färdigt. Ska bara insupa klockans själ i några dagar till och fundera på om jag stör mig på något speciellt med den.Kan det inte ha gått några dagar nu så vi får läsa! Sjukt nyfiken på den....
Har fotat färdigt och i princip skrivit färdigt. Ska bara insupa klockans själ i några dagar till och fundera på om jag stör mig på något speciellt med den.
Haha ut med det nu istället!
Vad har du för storlek på handleden och har du några wrist shots?Ja den mäter 43mm upplevde storleken perfekt på min handled.
Mycket bätte än 45mm varianten med skeleton tavla..
Ok den måste jag kika in då!
Inga wristshot tyvärr. 18,5 cm..Vad har du för storlek på handleden och har du några wrist shots?
Är på väg att beställa en sån just nu faktisktNågon som tänkt beställa denna? Tycker den är fin. Ganska tjock dock.
Testade den bara i butiken. Jag har däremot en gamling.Är på väg att beställa en sån just nu faktiskt
Är du nöjd med din ?