• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Dark side of the moon "vintage black"

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Funderar på att köpa en sådan då jag diggar dem som tusan. Någon som köpt en? Är den att rekommendera?
Den är riktigt kool. Testade den på Watchout nu senast. Gilar den trots att jag annars har lite svårt för fake-patina.
https://klocksnack.se/threads/watchout2015.43494/page-4#post-1077150
IMG_7129.JPG


Det ligger en "begagnad" på Kaplans om du inte har sett den.
 

peterw71

Breitling
Ja i € är priset 10 400 vilket är ganska mycket. Min Panerai var mycket billigare men känns "mer" som en klocka. Men jag gillar vintage. Får se om det blir en egen julklapp då =)
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Ja i € är priset 10 400 vilket är ganska mycket. Min Panerai var mycket billigare men känns "mer" som en klocka. Men jag gillar vintage. Får se om det blir en egen julklapp då =)
Du gillar vintage, och väljer därför att köpa en klocka som är fake-vintage? :)
Gillar den dock, men för de pengarna? Nej tack...
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ja i € är priset 10 400 vilket är ganska mycket. Min Panerai var mycket billigare men känns "mer" som en klocka. Men jag gillar vintage. Får se om det blir en egen julklapp då =)
Sjukt roligt inlägg i och med att den är så långt ifrån vintage man kan komma, lite färg gör den inte vintage. :D
 
Topp