Nu ska jag hem och ta en raggardusch och sätta på finnskorna. Vi ses i kväll!![]()
Bättre att duscha efter du har satt på Finnskorna.
Gäller för övrigt även när man har satt på Norskor och Danska töser.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu ska jag hem och ta en raggardusch och sätta på finnskorna. Vi ses i kväll!![]()
Dansskor?Bättre att duscha efter du har satt på Finnskorna.
Gäller för övrigt även när man har satt på Norskor och Danska töser.
Stökigt att va pappaledig i Thailand i 4 månJaha. Här är man pappaledig ett par dagar, och så ligger den här på skrivbordet när man kommer tillbaka. Det var ju skit.
![]()
Stökigt att va pappaledig i Thailand i 4 mån![]()
Det tror jag inte. Jag har köpt en klocka på nymans i år, men jag går bland den vanliga pöbeln.Huh,vad är det för skillnad på detta event och det watchout event som annonseras på deras hemsida? Alla får väl attenda watchout? Får personer som köper en klocka via nymans tillträde till eventet en dag tidigare till skillnad mot alla andra?
MEN! Och detta är ett stort jävla "men". En spännande nyhet fanns inte i montrarna. Den fanns på handleden på en av 8000 anställda hos Rolex/Tudor. Nymans kontaktperson CB bar den.
En svart Black Bay. Röd triangel, gilt och med ändlänkar, samma pris. Ja, ni läste rätt. Svart.
Tyvärr fick inga bilder tas.
Kommer i november.
Hur är det idag? Öppet för alla, inte sant?
Tack.Yes, 11-15. Prisceremoni kl 1300.
MEN! Och detta är ett stort jävla "men". En spännande nyhet fanns inte i montrarna. Den fanns på handleden på en av 8000 anställda hos Rolex/Tudor. Nymans kontaktperson CB bar den.
En svart Black Bay. Röd triangel, gilt och med ändlänkar, samma pris. Ja, ni läste rätt. Svart.
Tyvärr fick inga bilder tas.
Kommer i november.
What?! Dvs som Only Watch 2015-reffen? https://www.hodinkee.com/articles/t...nce-7923001-a-unique-reference-for-only-watch
Trevliga bilder! Visst är detta världens minsta verk, man kan väl mäta på lite olika vis men det är imponerande. Har kvar min som är den första generationens DuoPlan som är en bra bit större. Detta är dock något av en gral för mig:Världens minsta urverk? Världens minsta urtavla och visare i alla fall... Måste sitta på en ung dam med friska ögon om mans skall ha chans att se vad klockan är. Imponerande i vilket fall som. @Aurum. Har du kvar ditt verk?