• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Playstation ID - så vi på KS kan spela together..

watchwelder

Friends of KS
Någon som vet hur långt man måste lira i Destiny för att kunna lira typ TDM?
Vet inte hur det är nu med The Taken King då jag redan var max när det kom ut. Men förut var det iaf lvl 5, då kommer det upp att du ska prata med Lord Shaxx. Sen kan du söka matcher i The Crucible, endast ett gamemode kommer vara upplåst, kör en match i det så låser du upp ett till osv. Men som sagt, det var förr, kan vara annorlunda nu.
 

Cryssarn

Rolex
Vet inte hur det är nu med The Taken King då jag redan var max när det kom ut. Men förut var det iaf lvl 5, då kommer det upp att du ska prata med Lord Shaxx. Sen kan du söka matcher i The Crucible, endast ett gamemode kommer vara upplåst, kör en match i det så låser du upp ett till osv. Men som sagt, det var förr, kan vara annorlunda nu.
Tack.
Gillar det såhär långt. Synd bara att min charm blev galet ful >D
 

Cryssarn

Rolex
Någon som lirar HUT i nhl 16? Riktigt frustrerande att möta lag fulla med nhl spelare och jag sitter med juniorer. Så sitter snorungen och är så jävla stolt. Lite trasigt att jag får mer coins att lira mot datorn på rookie jämfört med att möta packade lag online
 

Snilsson

Cartier
Någon som lirar HUT i nhl 16? Riktigt frustrerande att möta lag fulla med nhl spelare och jag sitter med juniorer. Så sitter snorungen och är så jävla stolt. Lite trasigt att jag får mer coins att lira mot datorn på rookie jämfört med att möta packade lag online
Jag kör också HUT en del! Riktigt kul även om man kan bli så förbannat vansinnig ibland när det inte går att göra mål. ;)

Jag gick precis upp i division 5 men vi kanske kan spela ändå? Jag är inte så jättehaj på alla funktioner..
Mitt ID är iaf Senilsson
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Då har jag skickat en vänförfrågan till dig @Linkan och till dig @Cryssarn på PS4 angående att spela lite NHL, om det finns någon fler som känner er sugna så kan ni taga sir-sjodahl för en match eller två :cool::smug::rage::wtf::wideyed::blackalien::nailbiting::watching::cigar:
 

Linkan

Rolex
Då har jag skickat en vänförfrågan till dig @Linkan och till dig @Cryssarn på PS4 angående att spela lite NHL, om det finns någon fler som känner er sugna så kan ni taga sir-sjodahl för en match eller två :cool::smug::rage::wtf::wideyed::blackalien::nailbiting::watching::cigar:
Har en ps4 app på telefonen och den indikerar att jag är inne hela tiden :p men när du har skickat dina förfrågningar så är jag på jobbet :D jag måste tjäna pengar på vardagar mellan 8-17 :cool:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Har en ps4 app på telefonen och den indikerar att jag är inne hela tiden :p men när du har skickat dina förfrågningar så är jag på jobbet :D jag måste tjäna pengar på vardagar mellan 8-17 :cool:

Haha...måste du de ;), trodde du var en sådana där lyxlirare :D.

Vi kan spela när du får någon tid över mellan 18:00 & 07:00 :p.
 
Topp