• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppningstråd: "Paneristi"-edition

Andersml

Audemars
2-Faktor
Fan va härligt att du är så nöjd! Grattis o välkommen till Paneraiklubben. En kompis övertalade mig att sälja min 005 så jag är just nu utan.....men känner att det inte blir länge till!
 

figaro

Cartier
2-Faktor
Fan va fin! Sjukt nog har hela dagen ägnats åt paneraisökningar, fick upp ögonen idag för florensklockan och kan erkänna att jag sneglade på hans annons!

Grattis. Vill joina klubben!
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Grattis Adam!

Hade missat din DJ men det spelade ju ingen roll nu:) Har inte testat Panerai ännu men får väl ta det på nästa GTG min budget klarar dock inte av mer habegär just nu.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Grattis Adam!

Hade missat din DJ men det spelade ju ingen roll nu:) Har inte testat Panerai ännu men får väl ta det på nästa GTG min budget klarar dock inte av mer habegär just nu.
Tack Matts! DJn var grym i sig, här är en bild
image.jpg

Klart du ska ha panna ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
GRYMT MANNEN! Är bara att GRATULERA till ett super DUPER schysst val ut av klocka, lovar att du kommer att sakna din DJ, men det går ju att köpa om det visar sig att du ångrar att du sålde den. Mycket trevlig paketöppning och niceiga bilder...
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
000 är klassisk och riktigt snygg. Verkligen Panerai DNA :)
Stort grattis och välkommen till träsket. Nu är det bara ut och leta armband.
Leka Barbie (byta "kläder") är ett stort nöje med Panerai ;)
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Är det RicVin som har ett khakifärgat canvasband till sin panna?!, jävligt snyggt iaf
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Underbart, såg att du hade några remmar men vill ändå rekommendera ett kanvasband. Helt grymt nu på sommaren.

Och stort jävla grattis!!!
 
Topp