• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppningstråd - Secret Santa 2015

marconimotet

Vacheron
2-Faktor
Då var det dags för paketöppning från min sida. Bugar och bockar för tomtens givmildhet! :)
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
 
Vad ser man liggandes bland posten när man kommer hem om inte ett paket från tomten.

DSC_0041.JPG


DSC_0042.JPG


DSC_0043.JPG

DSC_0044.JPG


DSC_0045.JPG


Tack så mycket tomten!

Dock måste det sägas att jag inte har full kläm på vad Immanuel ankaret innebär.

Katten lockades av allt prasslande och även han verkade vara mycket nyfiken på paketet!
DSC_0047.JPG
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Vad ser man liggandes bland posten när man kommer hem om inte ett paket från tomten.

DSC_0041.JPG


DSC_0042.JPG


DSC_0043.JPG

DSC_0044.JPG


DSC_0045.JPG


Tack så mycket tomten!

Dock måste det sägas att jag inte har full kläm på vad Immanuel ankaret innebär.

Katten lockades av allt prasslande och även han verkade vara mycket nyfiken på paketet!
DSC_0047.JPG
Jag tolkar det som om att ankaret betyder att du fått en vän som heter Immanuel... vare sig du vill eller inte... för alltid ;)
 
Topp