• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround Bravur Scandinavia - Intresseanmälan

Smeden

Panerai
Friends Of KS
Ajjemän, superintresserad. Vit, svart, blå är min prio. Har varit på vippen att klicka hem en tidigare, skulle vara kul att kika på den.
@Bravur, ni är omnämnda i "min" tråd om aktiva svenska klockmärken, länk.
 

Bravur

Omega
Hoppsan vad många som är intresserade - verkligen jättekul!!

Jag tänker att vi kör de 10st första som anmält sig och utvärderar därefter upplägget. Scandinavia med blå urtavla verkar vara helt klart mest intresse kring så vi kör på den.
De som nämns på nedan lista, vänligen maila över era kontaktuppgifter (namn, adress, email, tele) till [email protected]
1. @Azaz
2. @Lindellc
3. @Träff
4. @Skiddie
5. @EPL89
6. @curler2
7. @Johanssons Kakel
8. @hejsam
9. @micke_s
10. @MarkoM
11. @nissehult (bonusplats eftersom du initierade idén i den andra tråden)

Det blir kul att köra igång!

Med vänlig hälsning,
Johan
 

EPL89

Cartier
Paneristi
2-Faktor
Hoppsan vad många som är intresserade - verkligen jättekul!!

Jag tänker att vi kör de 10st första som anmält sig och utvärderar därefter upplägget. Scandinavia med blå urtavla verkar vara helt klart mest intresse kring så vi kör på den.
De som nämns på nedan lista, vänligen maila över era kontaktuppgifter (namn, adress, email, tele) till [email protected]
1. @Azaz
2. @Lindellc
3. @Träff
4. @Skiddie
5. @EPL89
6. @curler2
7. @Johanssons Kakel
8. @hejsam
9. @micke_s
10. @MarkoM
11. @nissehult (bonusplats eftersom du initierade idén i den andra tråden)

Det blir kul att köra igång!

Med vänlig hälsning,
Johan
Ser fram emot det :D
 

Träff

Rolex
Friends Of KS
När kommer passarounden komma igång? Redan nu i december eller är det januari som gäller? Väldigt nyfiken på att testa så kan knappt vänta!! :D:D
 

Beo

Patek
Jädrar vilken otur jag hade!såg tråden idag men som ovanstående säger så blir det en till provning så skulle jag gärna vara med,den Midnight Blue var ju exeptionellt trevlig!:)
 

Puryeah

Panerai
Skulle ni köra ett liknande upplägg med annan färg/modell är jag intresserad! Ska bli kul att läsa mer om den :)
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
testar gärna, men ser att jag är sen in i matchen. Men om plats hittas är jag gärna med.
Edit: Ojoj va sen jag var :banghead:
 
Senast ändrad:

Azaz

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
IMG_20181218_163239.jpg
 
Kul! Följer tråden och hoppas på en till omgång.
Var en plats ifrån...
En plats ifrån? Sånt suger. Jag har ju turen att få ta del av den om några veckor.
Jag har mailat Johan på Bravur Scandinavia och han tyckte det var en bra idé.
Nu undrar du vad jag yrar om.
Först så tänkte jag en budgivning för att vinna min plats. Men är folk villiga att betala för att låna en klocka 1 vecka?Tanken är god.
Högsta budet skänks till Rädda Barnen och man tar min plats...
En plats ifrån... Sjukt irreterande.

Du får min plats om du skänker 100kr till Rädda Barnen.
Mvh Janne
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
En plats ifrån? Sånt suger. Jag har ju turen att få ta del av den om några veckor.
Jag har mailat Johan på Bravur Scandinavia och han tyckte det var en bra idé.
Nu undrar du vad jag yrar om.
Först så tänkte jag en budgivning för att vinna min plats. Men är folk villiga att betala för att låna en klocka 1 vecka?Tanken är god.
Högsta budet skänks till Rädda Barnen och man tar min plats...
En plats ifrån... Sjukt irreterande.

Du får min plats om du skänker 100kr till Rädda Barnen.
Mvh Janne
Tack för erbjudandet. Nja, hundra kronor kan jag skänka ändå men avvaktar om det blir fler omgångar. Kanske inte passar i tid heller så det var nog lika bra. Funderar på att eventuellt köpa en egen, får se hur det blir för finns fler kandidater.
Får kolla in era omdömen om den i tråden.
 
Topp