• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround Sjöö Sandström Royal Steel Classic

Biffbert

Cartier
En sista bild innan den drar vidare... Men vi ses snart igen:D
Mot @Biffbert !
image.jpeg

Mvh
Come to papa
 

agraw

Cartier
2-Faktor
Vad är detta för modell? Kan inte tyckas hitta någon RS med silvertavla? Finns ju bara med vita o_O
Kanske beror på att det är 37mm, som om jag förstått rätt inte produceras för tillfället. T.ex. på wugo:s hemsida finns inte ens 37mm kvar för de kan inte få tag i en. Men det lär finnas kvar lite här och var i landet kan jag tro. Det är dock en vanlig Royal Steel som ursprungligen satt på länk, men som vi tog på läder.
Silvertavlan och modellen hittar du på SS hemsida (005019) :)
 

Fredig

Cartier
Kanske beror på att det är 37mm, som om jag förstått rätt inte produceras för tillfället. T.ex. på wugo:s hemsida finns inte ens 37mm kvar för de kan inte få tag i en. Men det lär finnas kvar lite här och var i landet kan jag tro. Det är dock en vanlig Royal Steel som ursprungligen satt på länk, men som vi tog på läder.
Silvertavlan och modellen hittar du på SS hemsida (005019) :)
Jaha... då förstår jag lite bättre! Tackar :)
 

Biffbert

Cartier
Pga en resa över helgen har vi inte setts sen i fredags så den var en smula död i morse, men nu jävlar ska den användas!
Fortfarande blown away av tavlan för övrigt, verkligen skitgrym.
Vill minnas att den uppfattats som svåravläst vilket jag inte håller med om än så länge åtminstone, får väl se efter mörkrets inbrott..
På minussidan tycker jag kanske att man kunde haft två ringar runt tavlan istället för 3 och så glider den runt lite på handleden då min storlek är mitt emellan två hål.
Men tavlan, kolla på tavlan!!!
20160118_102719.jpg

20160118_102747.jpg
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Hur är statusen på klockan, är den på resande fot eller sitter den på någons handled. Börjar sakna klockan. längtar efter utlottningen så man kan vinna den:)
 

jabla

Sarlacc
Hämtade precis ut ett tilltufsat paket.

WP_20160127_014.jpg


Men inuti var allt väl förpackat.

WP_20160127_015.jpg


Efter lite svordomar när jag upptäckt att det inte var rätt håll öppningsförsöket skett från tittade den här fram.

WP_20160127_016.jpg


Och till sist det obligatoriska...

WP_20160127_019.jpg


Måste säga att den känns perfekt i storlek. :)
 

Biffbert

Cartier
Hämtade precis ut ett tilltufsat paket.

WP_20160127_014.jpg


Men inuti var allt väl förpackat.

WP_20160127_015.jpg


Efter lite svordomar när jag upptäckt att det inte var rätt håll öppningsförsöket skett från tittade den här fram.

WP_20160127_016.jpg


Och till sist det obligatoriska...

WP_20160127_019.jpg


Måste säga att den känns perfekt i storlek. :)
Hehehe en sista minuten-lösning på yttre förpackningen där ja...
Kul med lite nya band!
 
Topp