• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pengar

Kattvakt

Panerai
2-Faktor
Med julklappen inräknad blir det en 8-10k i inköpspris. Andrahandsvärdet är väl en annan sak... De klockor jag har nu är ju ganska nyinköpta, men de är ju å andra sidan av ganska enkla modeller, och är kanske inte de som betingar det högsta andrahandsvärdet.
 
Senast ändrad:

demondave

Rolex
Well, rätt skaplig resa uppåt i alla fall. Då är jag ändå långt ifrån värst här, faktiskt inte ens med på listan.

Summa? Njae, let's not börja nya året med ångest :D
 
  • Like
Reactions: JLW

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
En snart 4år gammal kukmätartråd, fantastiskt :hilarious: bra bump av compiss! För att jämföra då och nu:

Om du räknar ljuvs så blir det nog mera men han har inte svarat här iofs.

En gtg med 1.8millar hade varit något... :D

3år efter Icaras inlägg så finns det gtg's med 17mkr på bordet :greedy:

Kul att se skillnaden, nu har en ganska stor del av aktiva medlemmar klockor som man bara kunde drömma om 2013! KS träsket är djupt och växer varje dag :)
 

CLT

Rolex
En snart 4år gammal kukmätartråd, fantastiskt :hilarious: bra bump av compiss! För att jämföra då och nu:



3år efter Icaras inlägg så finns det gtg's med 17mkr på bordet :greedy:

Kul att se skillnaden, nu har en ganska stor del av aktiva medlemmar klockor som man bara kunde drömma om 2013! KS träsket är djupt och växer varje dag :)
:D
IMG_2871.JPG
 
Topp