• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Perfekt duo!

aljung

Panerai
2-Faktor
Min bästa duo
76100 och 7017/0
IMG_4974.jpg


Här tillsammans med sina nya syskon
Sarb021 och SKX007
IMG_4979.jpg
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator

Och där kom de i samma tråd, ja. :)
Jag är lost for words. Och det är inte ofta. Fy fan vad bra du fått ihop det. Allt är rätt. Allt. En kollektion jag skulle köpa rakt av.

Din samling får mig att vilja jubla, dansa och gratulera och skaka tass med dig!


Och skita i det här med klockor rätt upp och ner.
:bawling:
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Och där kom de i samma tråd, ja. :)
Jag är lost for words. Och det är inte ofta. Fy fan vad bra du fått ihop det. Allt är rätt. Allt. En kollektion jag skulle köpa rakt av.

Din samling får mig att vilja jubla, dansa och gratulera och skaka tass med dig!


Och skita i det här med klockor rätt upp och ner.
:bawling:
Nu kom det en tår. :)
Tack så hjärtligt!
Tänk då att jag gör detta bara för din skull. ;)
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Fin dubbel-dubbel! Finns det någon tanke bakom att ha två likadana?

I båda fallen gillade jag klockan och köpte en till för att komma över orginallänken. Den ena tissoten är till salu, och med seikon (där jag även fick orginalbox) velar jag lite. Den stannar vid datumväxling, men är komplett och därmed bra som reservdelsklocka till ett verk som det är svårt att hitta delar till om det skulle behövas (har även en blå som är med i rotationen). Inte så mycket pengar i den, men eventuellt "bra att ha".
 

aljung

Panerai
2-Faktor
I båda fallen gillade jag klockan och köpte en till för att komma över orginallänken. Den ena tissoten är till salu, och med seikon (där jag även fick orginalbox) velar jag lite. Den stannar vid datumväxling, men är komplett och därmed bra som reservdelsklocka till ett verk som det är svårt att hitta delar till om det skulle behövas (har även en blå som är med i rotationen). Inte så mycket pengar i den, men eventuellt "bra att ha".

Hursomhelst så gillar jag tanken med att ha två :)
 
Topp