• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Perfekt duo!

Jaa, vad ska man säga -äger nu två av min drömklockor och tillsammans så bildar dom en duo som passar mig perfekt, båda funkar som vardagsklockor både på jobbet och efter, dock så är APn mer dressig och kanske är den klocka som åker på när det ska vara lite mer uppklätt eller bara schteekas på stan, Subben som för övrigt passar till ALLT får ta dom tillfällen där det behövs lite mer hårda tag...

Dom kompletterar varandra bra, SubC är lite mer sportig och APn lite mer dressig men båda klarar dom flesta situationer...

Kort sagt en duo som i princip täcker in alla tillfällen för mig...
22B2F8BD-43B8-4C2C-A459-17384A17C816_zpsmblbu51p.jpg
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Jaa, vad ska man säga -äger nu två av min drömklockor och tillsammans så bildar dom en duo som passar mig perfekt, båda funkar som vardagsklockor både på jobbet och efter, dock så är APn mer dressig och kanske är den klocka som åker på när det ska vara lite mer uppklätt eller bara schteekas på stan, Subben som för övrigt passar till ALLT får ta dom tillfällen där det behövs lite mer hårda tag...

Dom kompletterar varandra bra, SubC är lite mer sportig och APn lite mer dressig men båda klarar dom flesta situationer...

Kort sagt en duo som i princip täcker in alla tillfällen för mig...
22B2F8BD-43B8-4C2C-A459-17384A17C816_zpsmblbu51p.jpg
En jävla bra duo. De två skulle räcka för mig om jag inte var så förtjust i gammalt jox.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Jaa, vad ska man säga -äger nu två av min drömklockor och tillsammans så bildar dom en duo som passar mig perfekt, båda funkar som vardagsklockor både på jobbet och efter, dock så är APn mer dressig och kanske är den klocka som åker på när det ska vara lite mer uppklätt eller bara schteekas på stan, Subben som för övrigt passar till ALLT får ta dom tillfällen där det behövs lite mer hårda tag...

Dom kompletterar varandra bra, SubC är lite mer sportig och APn lite mer dressig men båda klarar dom flesta situationer...

Kort sagt en duo som i princip täcker in alla tillfällen för mig...
22B2F8BD-43B8-4C2C-A459-17384A17C816_zpsmblbu51p.jpg


En mycket avundsvärd duo! Well played!
 

n1tro

Panerai
Riktigt fint med era duos - hoppas kunna posta här på torsdag :) . Och jag ber och hoppas innerligt på att livet ger ut en hand där jag kan få behålla min duo och påbygga denna samling. Men grymma bilder från er alla!
 

Vult

Breitling
Tack, tycker det samma. Hade Safari innan, men bytte till Volcanon.

Är tyvärr inte mycket för gummi, har inte ens det på Hublot som sig bör.
Den har skinnband från Orloff Straps.
 

aljung

Panerai
2-Faktor

Riktigt fin duo :) Kul med en Ranger, forumets första? Posta gärna lite mer bilder på den i Tudor-tråden.
 

luddviig

Panerai
Riktigt fin duo :) Kul med en Ranger, forumets första? Posta gärna lite mer bilder på den i Tudor-tråden.

Tack! Yes tror också det är forumets första, köpte den från en butik i Tyskland och fick med ett äkthetsbevis osv, men tänkte gå till någon butik här i Sverige och göra ett till, någon som har tips vart man ska vända sig? :)
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Tack! Yes tror också det är forumets första, köpte den från en butik i Tyskland och fick med ett äkthetsbevis osv, men tänkte gå till någon butik här i Sverige och göra ett till, någon som har tips vart man ska vända sig? :)

Snygga klockor luddvigg!
För att få äkthetsbevis till din snygga Ranger kan du med med fördel gå till Rob Engström eller Nymans (om du bor i Stockholm d.v.s.)
Lycka till
 
Topp