• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Plånbok/klocka kombo ....

Frele

Cartier
Gammalt & nytt möts...
iS2d64W.jpg
Hur får man tag i en sån fin plånbok? :)
 

SSL

Audemars
Sandqvist på både pluska och iPhone 4S-fodral. Fotar denna gången med gummans iPhone 5, lika kass kvalité ändå. Ha överseende.

xqa1KFB.jpg
 

Archie

Cartier
Men snacka om att Saddlebacks grejer andas kvalitet! Har själv siktet inställt på en "Classic Briefcase" :)

kör själv en thin briefcase som jag använt hårt varje dag i ett halvår men den är knappt "inbruten" sas... sanslös kvalitet. väskornas motsvarighet till rolex =), dvs inte speciellt mekaniskt avancerad, men oslagbart materialval och byggkvalitet som de "finare" märkena inte kan konkurrera med avseende robusthet.
 
  • Like
Reactions: san

san

Cartier
2-Faktor
kör själv en thin briefcase som jag använt hårt varje dag i ett halvår men den är knappt "inbruten" sas... sanslös kvalitet. väskornas motsvarighet till rolex =), dvs inte speciellt mekaniskt avancerad, men oslagbart materialval och byggkvalitet som de "finare" märkena inte kan konkurrera med avseende robusthet.
Visst är det så. Nästan så att man vill att den ska utstå lite smällar så att den får där härliga, inbrutna looken som gör den din. Får se den som Rolex-beatern du aldrig kommer flippa :)

Släng upp en bild på skönheten!
 

Daniel J

Omega
Min hund har käkat lite på min plånbok.

Så nu ska jag ha tag på en ny och behöver lite köpråd.
Kraven är
Läder
Plats för
2 st ID
5 kreditkort
Lite mynt
Sedlar

Vad 17 ska man ha?
Min förra köpte jag i Ullared...
 

SSL

Audemars
Min hund har käkat lite på min plånbok.

Så nu ska jag ha tag på en ny och behöver lite köpråd.
Kraven är
Läder
Plats för
2 st ID
5 kreditkort
Lite mynt
Sedlar

Vad 17 ska man ha?
Min förra köpte jag i Ullared...

Du får nog lägga till prisnivå också, för dom där kraven är rätt standard (6 kort är nog vanligare än 8) och finns precis överallt. Bara gå in i lokala väskbutiken.
 

Brogren

Cartier
Jag kan passa på att fråga här också. Min fossil håller inte längre - efter 1,5 år...

Mina krav:
Läder, gärna mörkbrunt
6st kort räcker
Sedlar (helst inte för hög, precis så att 50-lappar får plats med knapp marginal)
Inget lås på något sätt, väldigt enkel
Smal
12-14cm lång
2ooo:- max

Någon?

Här är en bild på min Fossil-plånka. Köp den aldrig är mitt tips.
ML3224222_1.jpg
 

A.Gold

Omega
Jag kan passa på att fråga här också. Min fossil håller inte längre - efter 1,5 år...

Mina krav:
Läder, gärna mörkbrunt
6st kort räcker
Sedlar (helst inte för hög, precis så att 50-lappar får plats med knapp marginal)
Inget lås på något sätt, väldigt enkel
Smal
12-14cm lång
2ooo:- max

Någon?

Här är en bild på min Fossil-plånka. Köp den aldrig är mitt tips.
ML3224222_1.jpg

Haha, macho med sedelklämma utanpå
 
Topp