• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pokémon hunting?

D

Deleted member 5780

Guest
Skaffa Runkeeper istället så slipper ni de fula små barnleksakerna och det sociala stigma som kommer med att leka med Pokemon offentligt.:D
 

LS

Panerai
2-Faktor
Skaffa Runkeeper istället så slipper ni de fula små barnleksakerna och det sociala stigma som kommer med att leka med Pokemon offentligt.:D
Lär väl inte vara ett värre socialt stigma än att sitta och leka översittare på ett klock-forum dagarna i ända ;)
 

Oew

Rolex
De senaste 2 10km ägg jag fått har varit Onix vilket måste vara den mest värdelösa pokemon i spelet. Är lvl 16 men den har cp 230 och är 2/3 full
 

Marquise

Omega
gta-go.jpg
 

Joseph

Cartier
En varning till er som tänkt använda fake gps location, don't! Lat som man är testade man det, vilket resulterade i spelet är tomt på pokemons,pokestops,gym etc. Av de jag kan läsa mig till så handlar det nog om en soft ban på några h. :(
 

Joseph

Cartier
Bara bra att nintedo straffar fuskare. Ska man spela spelet ska man lira legit och inte fuska.
Fast å andra sidan är inte förutsättningarna likadana för alla. Bor man man inte i en tätort kan man ha km till närmsta pokestop eller gym. Nu gjorde jag det dock av nyfikenhet och lättja :rolleyes:
 
Topp