Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte tvål. Använd diskmedel och varmvatten ifrån kranen, ...och montera av klockan. Det finns annars redan en välmatad tråd i ämnet.Tja, helt ny på KS samt har precist köpt min första klocka, en Rolex 16610 från 2004 och känner att jag som ny ägare vill rengöra den. Hur gör man det på bästa sätt? funkar tvål och vatten eller hur ska man gå till väga för att få den ren och fin?
Tandborste finns på ICA och verktyg för att få av länken finns på t.ex fruur.se, vanligt bandstiftsverktyg borde fungera braTack! har dock inga verktyg till det heller, något som är värt att köpa? Tips på vilka verktyg som kan behövas?
Värt att investera i en egen eller lämna in hos någon för tvätt?Tvål och vatten duger bra om du inte har ultraljudstvätt bror.
Värt att investera i en egen eller lämna in hos någon för tvätt?
Väl värt en femhundring, köpte från Kjelle för minst fem år sedan.Värt att investera i en egen eller lämna in hos någon för tvätt?
Förvisso lågt pris men jag skulle absolut inte köpa en elartikel som inte är CE-märkt. Räcker det med den låga effekten, lägg då hellre till ett par hundringar och köp ifrån Clas Olsson eller Kjell&Co. Det är riskabelt att använda direktimporterade kinagrejer utan märkning.Sett mpnga tips om dessa på forumet. Bra pris med!
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.com.au/ulk/itm/332961231177
Helt riktigt. Vart inte så påläst om dem. Tack för heads up!Förvisso lågt pris men jag skulle absolut inte köpa en elartikel som inte är CE-märkt. Räcker det med den låga effekten, lägg då hellre till ett par hundringar och köp ifrån Clas Olsson eller Kjell&Co. Det är riskabelt att använda direktimporterade kinagrejer utan märkning.
Jajamän, precis så gjorde man. Kokade ofta på stadsgasen när jag jobbade på verkstad i Stockholm.Innan ultraljudstvättarna så kokade man tror jag.
Har ultraljud på jobbet men hemma kokar jag, en liten kastrull, vatten, diskmedel och en halvtimme har alla hemma och det blir rent och fint.
Schysst, då kunde man ju slänga i ett par ägg samtidigt.Jajamän, precis så gjorde man. Kokade ofta på stadsgasen när jag jobbade på verkstad i Stockholm.